Nee heb nog niet getest, wacht nog even een paar dagen. Iig nog geen ongi te bekennen, enigste wat steken aan de linkerkant van mijn buik en slijm wit stug en dik en laatste dagen wat vermoeider maar ja ik ben zo bang voor een teleurstelling dat ik gewoon nog een paar dagen/week ga wachten denk ik.. Ow ja en begin een netwerk van aderen aan te leggen bij mijn borsten, heb ze nu ook in 1x onder me sleutelbeen/bovenarmen lopen en op me zij naast me borsten
yep dat is zeker zo teste al positief 5 dagen voor nod vandaag de posi uitslag van mijn bloed terug gekregen er was nog niet heel erg veel Hcg maar genoeg
nhene ik vind t echt balen voor je! Ik hoop voor je dat t dan aankomende x raak is ! hou je ons op de hoogte?
Hier ook nog geen ongi te bekennen. Wel last van me borsten af en toe, lijkt alsof ze gloeien! Hebben meerdere dit? Zaterdag testen.. please let hope so.
hey alieke jah ik heb sinds vanmorgen echt pijn in me (.)(.). Ze zijn ook helemaal warm en strak gespannen
Ook hier nog steeds geen ongi te bekennen, op advies van de medische dienst op mijn werkt toch even een testje gedaan, alleen van etos, eigen merk.. En...volgens mij vriendin ziet ze heel vaag een lijntje, echter ik zie het niet.. Heb een kringetje erom gezte, wellicht kunnen jullie wat licht bij schijnen?
Sorry Jane maar ik zie m ook niet. Maar ik hoorde ook dat etos niet zo snel duidelijk is. Dus miss is kruidvat of sensitest wat? en heb je wel s'morgens getest met eerste plasje? succes
Kruidvat heb ik nu al paar x negatief getetst, zoals ik ook al zei, ik zie dus ook niets... Waar kan ik zo'n sensitest kopen?
sorry had niet zo ver tyerug gelezen dus zag niet dat je kruidvat al geprobeerd had.. Maar volgens mij is sensitest alleen via i-net verkrijgbaar (verbeter me als ik t verkeerd heb) maar dat is via www.sensitest.nl
Dan zal ik die maandag bestellen, mits ik dan nog niet ongi ben of positief getest heb, heb vanaf mijn werk een test van de apotheek meegekregen.. Ik lees trouwens dat je ook een ovutest kan gebruiken als zwtest? Ik werk dus als bewaarder in de gevangenis en hadden alarm dus moest rennen, halverwege had ik echt het gevoel dat ik over me nek ging, echt vaag...