tot 3 dagen voor nod hele pijnlijke borsten/tepels, nu ineens niet meer???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lillyenco, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Hey meiden,

Ik zit in iui-d ( donorzaad) ronde 2, en mijn borsten deden zo'n pijn...:$ niet normaal! Vorige ronde had ik dit ook tot op mijn nod.
    Nu is ineens die pijn bijna met de noorderzon vertrokken, alleen mijn tepels zijn nog iets gevoelig... maar dit maar aan 1 kant:(

Wat zal dit kunnen zijn?
    za ga ik testen.

gr wendy

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je klachten kunnen door de Pregnyl-injectie komen. Dit is puur zwangerschapshormoon, wat dus ook voor typische zwangerschapskwaaltjes kan zorgen. Pregnyl blijft 10-12 dagen in je lichaam, dus dat zou qua tijd redelijk overeenkomen. Succes!

3. Dian04

Dian04 Lid

28 nov 2010
    87
    0
    0
    Noord Holland
    Joh idd kan door de hormonen komen en zelfs zonder hormonen lees ik dat zat meiden dit soort fratsen van hun lichaam krijgen te verduren hoor.

Gewoon hoop houden hoor....

We duimen door.....

4. Nancke

Nancke Actief lid

Ik heb hier ook altijd last van. het begint zo'n 3 a 4 dagen na mijn eisprong en houdt aan tot mijn NOD. Op het moment dat mijn ongi dan doorbreekt is het in 1x weg... de een heeft er wel last van en de ander helemaal niet...

5. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

14 mrt 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    Ik heb dat ook (zonder 'kunstmatige' hormonen). Elke maand op ongeveer 10 dagen voor NOD krijg ik pijnlijke borsten, tepels, zere buik, misselijkheid. Zo'n drie dagen voor NOD verdwijnt het als sneeuw voor de zon. Erg veraderlijk, want je hoopt toch dat het zwangerschapskwalen zijn.

Succes en ik duim voor je dat het 'goede' hormonen zijn die je voelt!

6. nataik

nataik Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.992
    0
    0
    verzorgende
    Ik heb voor mijn menstruatie altijd last van mijn borsten en tepels (gespannen), sinds ik pregnyl injectie krijg niet meer.
    Hoop voor je dat het een goed teken is ;)

Deel Deze Pagina