Wanneer zouden jullie naar de eerste hulp gaan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door horselover, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @cygnet: Het gevoel is bij mij dus ook dubbel.
    Het voelt overdreven om direct naar de eerste hulp te gaan.
    Maar ik word al 7 maanden niet serieus genomen!
    En loopt zo langzaam aan echt uit de hand!
    Dus wat moet je op een gegeven moment nog?

2. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Maar ja misschien is het ook nog wel de oorontsteking, maar dat kan toch ook zo niet door gaan?
    OF bekijk ik het op dit moment weer te drastisch?

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

eens hoor. Sommige kindjes reageren heeeeel heftig op een oorontsteking. Als je voelt dat je niet serieus genomen wordt, neem dan eens iemand mee naar een gesprek met een dokter. Liever niet opa of oma maar iemand die er wat verder vanaf staat. Door de betrokkenheid bij je (klein)kind en de frustratie die mee gaat spelen, is het vaak niet makkelijk om alles goed onder woorden te brengen en goed te luisteren. Een beetje onafhankelijke derde kan daarbij goed helpen!

4. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @cygnet: Zeker een goede tip! De huisarts in opleiding neemt het gelukkig allemaal wat serieuzer dan de rest doet.
    En door hem ben ik bij de dieetiste terecht gekomen , maar ja die kan niks doen zolang er onrust heerst.
    En heb ik een doorverwijzing gekregen naar de KA...Nou ja eigenlijk infectioloog ivm altijd spruw.
    Maar die had het te druk, was pas januari plaats, dus heb ik maar een afspraak gemaakt bij de KA>
    Maar misschien is het verstandig om een persoon die wat verder weg staat mee te nemen naar de KA!
    Want de KA heeft ons in het begin ook niet echt serieus genomen.
    Of misschien voelde het zo?Maar heeft weinig gedaan....

5. appelthee

appelthee Niet meer actief

je kunt je kindje toch niet laten krijsen .. ze kan tocg nog niet aangeven dat ze pijn heeft wat een piep HA ..!! en lekker makkelijk gezegd door zo iemand!!! echt wat dat betreft heb ik het niet mee rop HA ( met uit zondering oppe regel natuurlijk ).....

gewoon naar de HApost gaan of naar de 1ehulp daar zijn de mensen tenslotte toch ook voor................

6. appelthee

appelthee Niet meer actief

oh ja ons kindje heeft onnodig in het ZH gelegen omdat een HA ons niet serieus nam!! :( ...
    gewoon bellen als je het niet vertrouwt wie weet slaat de AB niet bij haar aan ...

hoe is het vanacht gegaan dan?

7. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik heb haar gisteravond om 23.30 antibiotica gegeven + zetpil.
    De avond was erg onrustig, steeds huilen.
    Was een lange zit tot 23.30 uur.
    vandaag ging het goed0 zonder zetpil..
    Maar ze wordnu weer onrustig.Helemaal als ze plat ligt....
    Bij de chiropractor geweest. en er zat spanning in dr nekje links,....

Deel Deze Pagina