wij willen volgende week naar de efteling gaan nu twijfelen we tussen 5 mei of 7 mei. op de website van de efteling staat dat het 5 mei druk zal worden en 7 mei gezellige bedrijvigheid. zal het echt een groot verschil zijn in drukte op deze datums?
5 mei is ook hemelvaartsdag dus ik zou dan niet naar de efteling gaan. Vele mensen zijn dan vrij. Ik denk dat het sowieso druk wordt. Meivakantie en weersverwachting wordt heel goed.
Als er motregen voorspelt is! Regenjas aan en je hebt een superdag. Maar tussen die 2 data zou ik 7 mei kiezen. Dagen boven de 30graden zijn ook rustiger (muv waterattracties). Mensen kiezen dan voor het zwembad ipv een pretpark
met regen gaan we niet meer. het is voor mij al een hindernis om met mijn rolstoel door het park te komen. met regen is het nog lastiger om te rijden . ik denk dat we dan toch kiezen voor 7 mei. hopelijk valt de drukte mee
En dan moet het kind dinsdags op school liegen? Het is gewoon leerplichtig, dan heb je de pech op soms drukke dagen een dagje uit te moeten plannen.
Als je kind naar school gaat, heeft het vast wel eens studiedagen, dat zijn heerlijke dagen voor dit soort uitjes!
Ik denk wel dat de Efteling de statistieken van de laatste jaren weet en daar de cijfers op baseert. Maar het zal ook altijd weer afhankelijk zijn.
Gisteren werd slecht weer voorspeld, maar het was héérlijk! En er was geen kip! 10 minuten in de rij gestaan bij de Baron.