Ha allemaal, ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad als nu. Ik zit al op dag 46 en heb geen reden om te denken dat duivels er snel aankomen. Zie onderstaand voor eerdere cyclussen. Heb al een paar keer negatief getest. Wanneer vinden jullie dat er reden is om naar de huisarts te gaan? En wat zou die kunnen doen?
hoi meid ik zou nog even aankijken misschien sla je een cyclus over en word je de volgende keer ongi of niet succes meid
Misschien heb je een verlaat ei? Ik zou het zelf nog even afwachten. Sinds ik aan het tempen ben heb ik een goed zicht op mn cyclus, en weet ik wanneer mn ongi er aan komt.
Ik ben afgelopen maandag hiervoor bij de huisarts geweest. Kreeg te horen dat het ontpillen wel 6 maanden kan duren endat ik het komende jaar maar moest gaan genieten met de kaarsjes aan... mn cyclus vond ze niet zo erg als ik dacht (35-37-40- ?)
Ik zit met hetzelfde probleem.. Ook nog geen ongi in zicht en al flink overtijd. Twee keer negatief getest. Ik zat ook te twijfelen om naar de huisarts te gaan maar ik denk dat ik het nog een tijdje afwacht. Ik zit nu op dag 42.
De eerste keer ging ik ron de 45 dagen, toen werd ik naar huis gestuurd, nu bij de tweede lange cyclus rond de 55 dagen werd ik doorgestuurd naar de Gyn. Ik had voor de pil ook altijd lange cyclussen. Inmiddels zit ik op 63! Heb het idee begin deze week toch mijn ei gehad te hebben vandaar mijn banner 71 Heel veel suc6 ik hoop dat je een laat ei hebt gehad.
volgens mij verschilt het per HA maar die van mij zei ik wacht altijd een jaar met doorsturen maar dan moeten de cyclussen wel redelijk normaal zijn, ik ben nu sinds 8 januari niet meer ongi geweest. In een boek van mij: Mariel Croon: zwanger worden stond ook dat als je cyclussen van langer dan 6 weken had dat je dan eerder dan een jaar naar de HA kon gaan.
Ik heb ook onregelmatige cyclussen en ben gegaan toen ik op 55 dagen zat en de HA zei dat dit een cyclus zonder eisprong was. Ik kreeg toen Primolut om de mestruatie op te wekken en werd toen ongie op dag 68.Toch moest ik eerst een jaar afwachetn en werd me aangeraden om te gaan tempen. Nu weer twee lange cyclussen, maar wel met een ei. Zijn nu een jaar bezig en wordt nu doorgestruurd naar gyn. Ik zou als ik jou was nog even wachten, want ik heb vorige keer mijn ei gehad op dag 36. Ben je over 1 of 2 weken nog niet ongie, toch maar even naar de HA. Succes meid! Groetjes Olga
Oke, ik ga het in de gaten houden. Misschien komt het wel binnenkort hoor. Maar ik denk zelf dat het wel wat langer kan gaan duren deze keer. De vorige waren niet extreem lang, maar ook wel langer dan gewoonlijk (37 dagen vooral). Ik had de hoop na die cyclus van 32 dagen dat t nu iets korter zou worden. Maar dat is dus helaas niet zo..
Wel prettig om te lezen dat meer vrouwen dit hebben. Ik zit soms best met vragen en dan is het handig om wat tips te krijgen van "ervaringsdeskundigen"
Nou, waar ik ook aan zit te denken: een kennis van mij testte 2,5 maand lang negatief en bleek wel degelijk zwanger. Maakt me toch een beetje onzeker, dat soort verhalen.
Ja dat soort verhalen blijven wel in je achterhoofd zitten he.. Ik lees ze hier ook regelmatig en daardoor blijf je toch enigzins hoop houden..
dat ken ik hoor, soms denk ik ook stiekum van, je weet nooit, laatst was er een iemand op dit forum, weken met elkaar megeleefd, we leipen redelijk gelijk op en zij ging naar HA en bleek 6 weken zwanger te zijn, pppfff dan krijg je zelf toch ook hoop! Donderdag moet ik naar de Gyn en heel stielum denk je toch, misschien zite ie wel wat!?!?!
Ja.. ik merk ook dat ik toch geen rust heb in mijn hoofd, ondanks de negatieve testen. Het blijft maar malen in mn hoofd
@Druif. Ik was in de banner uitgegaan van een cyclus van 32 dagen. Dus ik zit nu op dag 43 dan he. Jouw cyclus leek "enigszins stabiel", maar je hebt nu echt een uitschieter met die 46 dagen he..
@Marleen, ja, omdat ik redelijk van de ongeveer 35 dagen uit kon gaan, heb ik daar mijn banner op gezet. Dit heb ik idd nog niet eerder meegemaakt. Ergens hoop ik gewoon snel ongesteld te worden, om van het gezeur af te zijn. Afwachten maar ...
Als jij je onzeker voelt, dan snel naar de huisarts. We betalen genoeg aan de verzekering, daarvoor zijn ze er.