Hoi Ik geloof dat ik gisteren (al eerder dan verwacht) mijn eisprong heb gehad. Had namelijk echt een enorme ongi pijn. Eerst dacht ik dat ik ook ongi zou worden, maar er was geen roodverlies te zien. 's Avonds flink geklust natuurlijk.. en vanochtend heb ik helemaal geen pijn meer. Nu is mijn vraag: hoe lang kun je een eisprong voelen (heb het namelijk nog nooit eerder gevoeld) ? En zou dit al een eventuele innesteling kunnen zijn geweest? Alvast bedankt voor de reacties..
sommigen voelen het wel, sommigen niet. om heel eerlijk te zijn kan het vanlles zijn. maar het kan ook je ei zijn idd. had je vantevoren doorzichtig rekbaar slijm?
Als ik me eisprong voelt dan kan het wel 4 uur duren dat de pijn weg gaat. De ene keer heb ik er meer last van dan de andere keer. En aan je banner te zien kan het niet je innesteling geweest zijn. Groetjes Jolie
Ik voel mn ei soms 4 dagen! Maar op welke dag ie dan echt komt of is geweest, weet ik niet. In principe (als de berekening van mn cyclus klopt en alle ei-symptomen kloppen) komt ie denk ik pas echt op dag 2 of 3 van de ei-pijn. Kondigt zich dus al aan op de 1 of andere manier! Suc6!
ik ook dagen last van. En innesteling net na je eisprong.. nope, het duurt minimaal al 5 dagen voor je ei in je baarmoeder is aangekomen. groetjes
Ik heb vandaag ook buikpijn maar verwacht mijn ei in principe pas vrijdag! Vorige cyclus had ik ook op dag 18 buikpijn en op dag 20 weer en toen heb ik mijn eisprong gehad!