Hoi hoi, Ik ben misschien wel een beetje een mieperd aan het worden, maar ik kan er niks aan doen. Ik snap gewoon helemaal niks meer van mijn lijf. Mijn cyclus is ineens onregelmatig en ik heb geen idee wat ik als NOD aan moet houden. Ik heb al meerdere keren gelezen dat je een gemiddelde van je cyclus aan kunt houden als NOD. Dat zou voor mij dit keer een cyclus van 31 dagen zijn, wat in zou houden dat ik vandaag mijn NOD zou hebben. Ik zit heel erg te twijfelen of ik al zou kunnen testen of dat ik moet wachten tot ik op dag 40 zit. Mijn langste cyclus tot nu toen was 39 dagen. Wanneer zouden jullie een testje wagen? Op de NOD van het gemiddelde of de NOD van de langste cyclus? Groetjes Fly
hi mede hoge-noordeling . Ik zou testen op de gemiddelde dag, maar ik ben nogal testverslaafd Ik weet niet of dit het beste advies is, maar het wachten is zo moeilijk. En als deze negatief is, kun je op dag 39 nog een testje wagen. Gewoon de twee testen voor 5 euro van de kruitvat kopen, zodat je ook niet blut raakt van al dat testen. Succes!
Ik zou testen tot mijn langste cyclus voorbij is. Ik had voor de geboorte van mijn dochter ook een heel onregelmatige cyclus. De laatste keer dat mijn ongesteldheid uitbleef heb ik 1,5 week gewacht met testen. Toen ik testte was het ook raak met een hele dikke streep! Maar als jij eerder wilt testen moet je dat doen meid. Je moet doen waar jij je het lekkerst bij voelt.
Hoi Fly, door te wachten tot je langste cyclus voorbij is, maak je in ieder geval minder kans op een eventuele teleurstelling door een negatieve test.. Maar ik kan het ook heel goed begrijpen als je je misschien niet kunt inhouden Groetjes nog een Noorderling
Ik denk dat ik wacht met testen tot de langste cyclus voorbij is. Hoe graag ik ook al zou willen testen. Maar ja, de vorige keer heb ik dat ook gedaan, en toen duurde de cyclus nog weer langer als die keer daarvoor. Dus dan zit je met een negatieve test en een uitblijvende menstruatie. En dat is eigenlijk nog frustrerender dan die negetieve test. Heel erg bedankt voor jullie reacties. Soms moet je gewoon even weten wat iemand anders zou doen, terwijl je het eigenlijk voor jezelf al wel weet.
Helemaal geen domme vraag hoor! Ik zou testen op je langste nod, dus met 39 dagen. Verder zou je tarwekiemolie capsulles (van bijvoorbeeld kruidvat) eens kunnen proberen om je cyclus regelmatiger en korter te maken. Die kun je gaan nemen vanaf dat je weer ongi geworden bent, al hoop ik natuurlijk datje zwanger bent! Bij mij hebben ze mijn cyclus korter en regelmatiger gemaakt toen ik voor dochterlief bezig was (ging van cylus tussen 24 en 34 dagen naar cyclus van ene maand 26 en andere maand 27 dagen!) en na 3 maand slikken zwanger...en nu na stoppen vd pil meteen mee begonnen en meteen korte cyclus van 26 dagen en zwanger!
heey mamakitty... vraag je he kun je dat spul gewoon bij de kruidvat kopen? en moet je perse wachten totdat je ongesteld ben? want ik heb ook na mij spiraaltje een onregelmatige cyclus gekregen maar zit ook nog steeds op mijn nod te wachten en ben dus ook overtijd maar tot op heden geen positiefe zwangerschapstest! groetjes
kan het trouwens ook geen kwaad als je zwanger bent en je slikt die pillen nog een paar dagen? want je bent al zwanger voordat je het zelf weet! kan het ook zijn als ik nu met die pillen begin dat het helpt om mijn menstruatie opgang te helpen? en kan het samen met foliumzuur? sorry voor zoveel vragen maar het lijkt me wel makkelijk... alvast bedankt voor je reactie! groetjes
Ja ze hebben het van kruidvat eigen merk. Bruin glazen potje met groen etiket met blauw. Tarwekiemolie capsulles. En je mag ze ook nu al gaan slikken hoor, maar als je zwanger bent kun je er meteen mee stoppen, dus misschien handig om nu te wachten of je ongi gaat worden of niet. Als je ze dan haalt en meteen start ben je nog op tijd hoor!
ik slikte ze tot ik wist dat ik zwanger was. Mocht dat een weekje langer zijn is dat echt geen ramp! Het kan samen met foliumzuur, die slikte ik ook! Menstruatie opwekken, nee. Niet dat ik weet iig. Wat ik wel gelezen heb op diverse sites is dat het de innestelling van een bevrucht eitje kan bevorderen!
ik heb al 3 testen van kruidvat gedaan en allemaal negatief... en bij mij is het een ander verhaal denk ik want ik heb 14 okt mijn spiraaltje laten verwijderen en daarvoor had ik ook altijd netjes een cyclus van 26 dagen dus ik dacht als ik die pillen neem misschien gaat mijn ongi dan komen en dan blijft het misschien ook weer regelmatig! wat denk jij?
ja je kunt het proberen meid. Ze werkten bij mij (en aardig wat meiden die ik via pb heb aangeraden ook) erg goed! Ik zou het iig proberen.....
misschien een brutale vraag maar waarom wordt jij ingeleid met 38 weken is dat een medische reden... ik ben ook al mama van een dochter en dat was ook een spoedkeizersnee maar niet gepland!
tarwekiemoliecapsules mag je zeker ook slikken als je zwanger bent! Het schijnt zelfs een positieve werking te hebben op de bloedtoevoer, waardoor het zelfs miskramen kan helpen voorkomen. Je kan het gewoon naast alle andere multivitamines voor het zwanger worden/ zijn slikken en je kan er op elk gewenst moment in je cyclus mee beginnen.
Ik hoop natuurlijk dat de menstruatie uitblijft, maar ik zal ze zeker halen bij de kruitvat. Als het je cyclus een beetje regelmatig maakt is het altijd de moeite van het proberen waard. Bedankt voor de tip!