Indrooglijntje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dazwa84, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Voor de zekerheid vanochtend een zw. test gedaan, negatief. Toen ik na 1,5 uur er weer eens een blik op wierp zag ik een dun, licht lijntje. Helaas een indrooglijntje. Heb hem amper op de foto gekregen maar heb toch een poging gedaan, zie album. Bij de negatieve foto zie je het, een heel dun lijntje.

Nou ja, weet ik ook weer hoe een indrooglijntje eruit ziet :( :)

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik weet t niet hoor..heb er niet voor geleerd, maar heb wel altijd begrepen dat wanneer je m in het negatief ziet (zie m trouwens ook in gewoon) dat het dan geen indrooglijntje is.. die zie je in negatief niet, maar IK KAN HET MISHEBBEN!

3. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Ik denk zelf dat het echt een indrooglijntje is omdat ik na de gebruikelijke 5-10 minuten keek, ik toen echt niks zag. Mocht je zwanger zijn dan kan dat niet daarna alsnog zichtbaar worden?

Verder heb ik volgens mn temperatuurkaartje en ovu testen ook geen ei gehad.

Maargoed een indrooglijntje is in ieder geval spannender dan een hele lege test, zoals ik die normaal heb :)

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Het streepje staat ook niet op de plek waar die hoort te staan volgens mij.
    Als ik het zo zie staat de streep te ver naar links.

Maarre .. waarom dan toch testen? :)
    Je weet zeker dat je nog geen ei hebt gehad.

5. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Ach ja soms word je een beetje dwars he en dan denk je: ik doe gewoon een test. :)

6. musje

musje Actief lid

15 nov 2005
    188
    0
    0
    HERKENBAAR!!!! hahah

Deel Deze Pagina