Broer

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sanyi, Aug 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    Mijn broer komt zo langs met zijn vriendin. Dit doen ze nooit. We zien elkaar heel vaak, maar niet op de manier. Ik kreeg net een sms kunnen wij zo langs komen? Nou heb ik ze van de week al twee keer gezien en ik had toen al het vermoeden dat ze zwanger is. En nu komen ze oppeens langs. Nou 1+1=2. Ze komen dus zo om te vertellen dat ze zwanger is.
    Ik ben nu al helemaal van slag omdat wij al een jaar zwanger proberen te worden en ik dinsdag as een hsg krijg.
    Ik zal heel blij voor ze zijn, maar voel me ondertussen rot.
    Van de week vertelde mijn vriendin dat ze zwanger is en als zij ook zwanger is dan wordt dat nummer 7 in mijn vriendenkring.
    Ik ben bang dat ik zo in huilen uitbarst en dat wil ik niet. Ik wil hun geluk niet verpesten.
    Sorry ik moest dit ff van me afschrijven.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

laat je tranen gaan dat begrijpen ze wel.

vertel gewoon dat het bij jullie niet wil lukken en je het hun echt gunt maaar dit erg zwaar voor je is

3. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Sanyi, ja ga niemand voor de gek houden, wees eerlijk, het zijn dan tranen van verdriet en geluk door elkaar.. dat mag gewoon, zeg dat je een super tante wordt maar dat je ook hoopt snel zelf aan de beurt te zijn.. ze zullen het begrijpen :) *knuf*

4. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    Dank jullie wel voor de steun. Ik loop hier nu te ijsberen, ze zullen er zo wel zijn. Ik ga idd eerlijk tegen ze zijn. Ik hoop alleen dat ik hen eerst hun verhaal kan laten doen zonder tranen.

5. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Knuf! sterkte! komt goed..! en PB'en mag altijd als je er straks over wilt praten :)

6. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Misschien komen ze ook wel vertellen dat ze gaan trouwen....ik hoop dat ze dat komen vertellen.

En ik zou eerlijk zijn, dat ben ik ook altijd. Heb de mensen in mijn omgeving gevraagd zulk nieuws via mail met mij te delen en niet in person.
    Gewoon omdat ik dan geen ruimte heb om te herstellen van de klap, en dan niet echt blij voor ze kan zijn op dat moment. Misschien een idee voor jou voor de toekomst, vraag mensen gewoon zulk nieuws niet persoonlijk te komen melden omdat je dat ontzettend moeilijk vind.

Voor nu sterkte, ik duim dat ze komen vertellen dat ze gaan trouwen.

7. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    Dank je ytest en panter!
    Nou ze is zwanger. 9 weken. Ben heel blij voor ze. Heb me gelukkig wel groot kunnen houden in het begin. Daarna hebben we het er wel over gehad.
    Panter bedankt voor de tip! Alleen is iedereen nu zwanger of is net bevallen. Ik ben nu de enige die nog niet zwanger is. De rest heeft geen partner. Voorlopig zal het rustig zijn.
    Pff panter jij hebt echt een hele lange weg al gehad. Ik hoop dat het jou ook eindelijk snel gegund is!

8. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Goedzo meis, en bedenk, jouw tijd komt nog wel! Als zij die mooie fase al hebben gehad, mag jij nog :)

9. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ai dat was niet het nieuws wat je hoopte te horen, al ben je natuurlijk blij voor ze.
    Het zal ook flink confronterend zijn.

Hier ook iedereen zwanger, alleen nu al voor de 3de of 4de keer. Dan is het nog een beetje meer slikken als mensen het komen vertellen dat ze zwanger zijn van de 4de terwijl ik eerder gestopt ben met de pil.

Maar ik denk altijd maar: Zwanger worden is een groot geschenk en je weet nooit wanneer het je gegeven is. Ooit komt onze kans ook, en krijgen wij ook dat mooie geschenk.

10. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

Ik kan me heel goed voorstellen dat het je dan even teveel wordt.
    Je gunt het een ander maar je wilt zelf ook zo graag.
    En nee, je bent dan absoluut niet egoïstisch, soms moet je gewoon even alleen aan jezelf denken en de tranen laten gaan.
    Dit kan ontzettend opluchten.
    Hoplijk kun je er wel met iemand over praten, dat neemt ook een last van je schouders weg.
    Succes en hopelijk mag jij ook snel het blijde nieuws vertellen :D

11. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

Apr 23, 2012
    1,015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Agossii heel veel sterkte.. indd erg vervelend. Maar je word wel tante is ook super leuk hoor!! Hopelijk kan je ook gauw het goede nieuwsvertellen

x

12. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,284
    2,236
    113
    Female
    Nederland
    Wat goed van je dat je er toch over wist te praten! En ja, het voelt als een klap als je van je broer/zus, neef/nicht of beste vriendin hoort dat ze een kindje verwachten terwijl al lang bezig bent om er een te krijgen! Je eerste reactie is dan toch in de trant van: waarom ik niet? Zolang je ook ruimte hebt om blij te zijn voor de ander en normaal kan praten over de zwangerschap van een ander is er weinig aan de hand, gewoon gezonde emoties.
    Ik denk dat je een supertante wordt, kan je alvast je neefje of nichtje verwennen. Jouw tijd komt wel, wie weet liggen er straks wel twee neefjes/nichtjes met elkaar te spelen in de box!

13. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    Dank jullie allemaal voor de lieve reacties. Het besef dat ik dus voor het eerst tante wordt dringt nu pas tot me door. Raar idee vind ik het nog.

14. wendyz84

wendyz84 Actief lid

Jun 13, 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet precies hoe je je voelt.
    Mijn zusje kwam een kleine 4 weken geleden ook het blijde nieuws vertellen dat ze zwanger was. Hoewel ik heel blij voor ze ben was het voor mij ook een klap en heb ik er echt veel verdriet van gehad dat het bij hen in ronde 2 al raak is en dat het bij ons (we zijn nu in ronde 13) nog niet gelukt is.
    Gelukkig wist ze hoe het bij ons zit en hebben we er van tevoren veel over gesproken dat ik liever had dat ze me het persoonlijk zou vertellen i.p.v. in de menigte. Ze gaan 7 sept trouwen en willen het dan bekend maken, nu is het niet meer zo'n klap als ik het te horen krijg en kan ik gewoon lachen op hun dag.

Maar weet het tante zijn is ook zo leuk!

15. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

Apr 23, 2012
    1,015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    ik zit ook zo hoor mijn nichtje van 18 krijgt een 2ling en is ongewenst zwanger geworden dan heb ik wel zoiets van jij wou t niet maar krijgt het wel.
    en wij willen zo graag en bij ons lukt het nog niet baalde ook hoor.

maar tante worden is iets heel moois vind ik,mijn zussen en broer hebben allemaal al kinderen.
    en ze zijn altijd blij om me te zien wij worden ook oom en tante genoemd vind ik best speciaal!.

Share This Page