Hoi, Gisteravond deed ik 'voor de grap' alvast een test (3 dagen voor nod). Eind van de middag dus ik verwachtte er niks van, zag ik ineens een licht streepje! Vanmorgen direct weer getest..is ie hartstikke omowit? Nu nog maar een paar dagen wachten en een digitale test doen. Maar ik vind het toch gek. Meer mensen hier ervaring mee? heb gisteren uiteraard de test op de foto gezet. Zie ik spoken?
Hij lijkt een beetje grijzig. Maar het kan best zijn dat je in de middag betere testen hebt hoor. Dat verschilt per persoon. Ik zou morgen middag nog eens testen en die vergelijken met die van gister middag. Als die wat duidelijker is dan zondag weer in de middag testen. Kan je goed zien of ie oploopt.
Het ziet er wel positief uit hoor. Ik denk echt dat je later wel weer een een positieve test kan krijgen. Ik zou morgen nog een keer testen met kv.
Bedankt voor de reacties! Dan haal ik morgen nog maar wat testen, doe ik die morgen eind van de dag. blijft nog even spannend dus..
Ik testte smiddags ook beter! Mijn urine is smorgens veel lichter dan smiddags! Hoop dus dat t voor jou ook dat is en je test mooi gaat oplopen!
Ik hoop het ook! Wel fijn om te weten dat meer mensen het hebben, je verwacht het toch niet.. vind het spannend hoor! Straks na werk nog snel even langs de kruidvat!
Dag meiden, Hier een foto van een extra gevoelige test die ik vanmorgen heb gedaan. Vandaag is mijn NOD. Het streepje is in het echt toch wel paars/roze. KV test vanmorgen negatief. Ik weet niet meer zo goed wat ik moet denken. Heb 1,5 week al het gevoel dat ik een gordel om m'n middel heb. Sinds gisteren ben ik met vlagen misselijk (gevoel dat ik over moet geven, maar komt/is niks).. Wie o wie heeft hier meer ervaring mee..? Heb niet het gevoel dat ik vandaag ongesteld ga worden. Heb ook redelijk wat doorzichtige afscheiding. Verder last van lage rugpijn (1,5 wk).. Ik zou vandaag toch wel positief moeten testen als het raak zou zijn? Hoor graag van jullie! Groetjes!
Ik zie het nu, sorry! Was in het verkeerde onderwerp! Excuses, lees er maar lekker overheen.. Hij moest bij het onderwerp komen te staan waar foto's worden geplaatst! Groetjes!
Geeft niet haha. Maar ik dacht ik wijs je er ff op dat dit niet de meest handige plek is Maar dat had je dus al door haha
Nou test was wederom negatief helaas nu menstruatie afwachten, als die deze week uitblijft test ik nog wel eens... Bah toch een domper!