Ik heb nog nooit getest met ovulatietesten eigenlijk en heb ook geen idee wat ik het beste kan doen, hoe het werkt of welke ik kan gebruiken (en welke een beetje betaalbaar zijn). Ik weet zeker dat er hier wel heel veel vrouwen zijn die er verstand van hebben, willen jullie mij helpen? Ik heb altijd een onregelmatige cyclus (zie handtekening), maar de laatste was voor mijn doen wel een stuk korter Ik zit nu op dag 12 van mijn cyclus.
Action ovulatietesten doen het prima Staat in de beschrijving van deze testen dat wanneer je begint met testen hangt een beetje van je cyclus af 28 dagen of 33 bv aan de hand daarvan begin je bijvoorbeeld op dag 11 of 16. Ze zijn positief als de test lijn net zo donker of zelfs donkerder is als de controle lijn En dan kan je er vanuit gaan dat je ei binnen 24-48uur springt
Ik zou dipsticks bestellen van zwanger en kids. Gewoon de normale. Deze geven goed je piek weer en zijn goed betaalbaar
2 be sure of die van zwanger en kids. De dipsticks. Nog goedkoper dan de action en ook beter vind ik.