ik loop onder controle in het zh. daar is gisteren een eitje van 18mm gezien,dus ik denk nou dan zal ik ook wel ovulatietest kunnen doen. maar ben nu al een paar dagen bezig en niks geen 2e streepje,ja echt heeeeel licht. weet iemand dit?
Dit probleem heb ik ook.. Mijn ei was 20 mm en de ovulatietesten geven bijna niks aan, en op de dagen na mijn ongi zijn ze ineens knal positief.. Misschien is tempen een oplossing? Maar je ei kan ook nog doorgeoeien tot bijv 24 mm. Dus dan zou die nog even diorgroeien voordat ie springt?
ik doe niet aan tempen omdat ik regelmatig een echo heb en ze daar ook duidelijk alles op zien. net weer zo'n ovulatietest gedaan en nog steeds hetzelfde. de vorige x voelde ik ook goed mijn eisprong en dat gevoel heb ik sinds 16.00 uur weer. gelukkig vanmorgen nog geklust. zou je dan morgen ook nog een x klussen?
Ondertussen is het een dag later. Ik zou als ik jou was vandaag ook klussen ja. Toevallig heb ik hier net een vraag gesteld over ovutesten. Weten jullie misschien of je ook een eisprong kan hebben terwijl de streep licht blijft? Heb namelijk ook t idee dat ik m voel, maar streep is nog steeds licht
ben toch nog ff door gegaan met testen en nu zie ik sinds vanmorgeb dat het streepje donkerder word. ik heb testen,die is nog niet zo donker als het teststreep. maar ik heb ook andere en die kleurt wel al zo donker als de teststreep. nou vanavond nog maar een x klussen ,het weekend ook al elke dag gedaan,dan zal het toch goed moeten zijn.