vraagje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by kenzogirl, Jan 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kenzogirl

kenzogirl Lid

Oct 6, 2008
    56
    0
    0
    Heb een vraag,weet niet of die al eens gesteld is hier,maar ik zou over 2 dgn mijn ei moeten krijgen maar heb nog niet pos getest met de ovulatietest,is dit normaal?Vorige maand heb ik helemaal geen pos test gehad,vind t een beetje raar,bij mijn eerste kindje was ik binnen 3 mnd zwanger,nu ben ik met de 5e maand bezig,weet dat dit heel normaal is maar omdat ik nog geen pos ovu test gehad heb maak ik me n beetje druk,waarschijnlijk om nix.Vanaaf maar aan de klus.

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hoi meiss..

bij mij werken de ovulatietesten nogineens..
    als ik net ongesteld ben geweest krijg ik positieve testen ( weliswaar de beruchte kruidvat testen) en als ik zeker weet dat mijn ei eraan komt ( door de gynecoloog gezien) geven die dingen helemaal geen streep aan..

ik denk dat ze voor sommige prima werken, maar voor sommige ook totaal niet..
    ik zou gaan temperaturen icm de ovulatietesten.. dat geeft je toch een beter beeld.

ook kun je proberen om 's morgens én 's avonds een ovulatietest te doen.. want wie weet geeft hij vanavond laat wel een positieve test?

dat je nu bijv op 55 uur afstand van je ei zit, en over 7 uurtjes op 48 uur afstand van je ei zit? omdat die testen een ovulatie BINNEN 48 uur aangeven?

volg je me nog? haha

3. kenzogirl

kenzogirl Lid

Oct 6, 2008
    56
    0
    0
    eh,nee dat volg ik dus helemaal ff niet,hihi.
    Ik kijk het anders wel aan deze ronde,en anders idd volgende ronde me ff verdiepen in het temp,heb ik namelijk echt nul komma nul verstand van.

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    een ovu test geeft pas binnen 48 uur voor je ei een positief resultaat.
    Als je met testen vandaag nog voor de 48 uur zit bijv: 55 uur ( het voorbeeld van daantje) dan is hij negatief.
    Zou je dan 7 uur later weer een test doen is deze wel positief mits ze werken bij jou dan he.
    Misschien snap je daantje haar uitleg op deze manier hihihi.

Ik heb de persona testen gebruikt omdat deze met ochtend urine werden gedaan.

5. kenzogirl

kenzogirl Lid

Oct 6, 2008
    56
    0
    0
    oke,bedankt voor de uitleg,nu snap ik t beter.
    Kheb de testen van sensitest.Test altijd rond 17.00,vorige x rond 1u,maar toen heb ik hem misschien wel gemist daarom nu deze tijd.

6. kenzogirl

kenzogirl Lid

Oct 6, 2008
    56
    0
    0
    nou,vr had ik een streepje,nog niet echt super dik maar dikker dan dat ie ooit was en gister was ie nog donkerder,en vandaag weer een stuk lichter.Hoop dat dat betekend dat ik gister m'n ei gehad heb,en we hebben do,vr en za geklust dus hopelijk is dat genoeg geweest,vanaaf maar niet,zijn allebei niet zo lekker.

Share This Page