Ik heb geen verse TP gehad door overstimulatie. 4 maanden later 1e cryo, niet doorgegroeid na ontdooien. Wel teruggeplaatst, niet zwanger. Maandje later TP van een topcryo, de andere 2 cryos hebben het helaas niet overleefd. Degene in het lab riep de arts er zelfs bij om even te komen kijken, zo mooi zag hij eruit. Helaas mochten we zelf niet even kijken Daarvan dus zwanger geraakt!
2010: ziekenhuis: OLVG/AMC 1e ivf, 6 eitjes, 3 bevrucht 1ste TP van 2 van mindere kwaliteit 4 en 6 cellen 2de TP Cryo 8 cellen toppertje.......zwanger (dochter is nu 3,5 jaar) 2014: Ziekenhuis: VU 1e IVF, 7 eitjes, 6 bevrucht Vandaag een terug plaatsing gehad van een 8 cellen (hele mooie)
Ik heb gestemd, na de eerste ronde. Ik heb wel veel opstartstimulaties gehad (7x in totaal), maar kwam nooit tot een punctie. Ik heb POF. 3x totaal punctie gehad, ICSI 1 - lege follikel (was er maar 1) ICSI 2 - 1 eitje, niet rijp geen ICSI mee gedaan ICSI 3- 3 eitjes, 2 embryo's, zwanger van 1 kind, was verse terugplaatsing. Dus ja, 3 pogingen waarbij bij de laatste poging dus pas een bruikbaar eitje bijzat. Wel meteen raak. Gr. J
1e ICSI: 3 tp's (1 verse, 2 cryo's), helaas geen zwangerschap 2e ICSI: zwanger van de verse embryo tp!
Zwanger na poging 1 met verse embryo, maar dit is een mk geworden. Poging 2 met cryo ligt nu te slapen in de box