hej hallo allemaal, ik ben erg nieuwsgierig hoe jullie gezinnetje er uit ziet niet zo zeer kwa foto's maar kwa meisjes/jongens, dat leek me ook wel een leuk onderwerp hiho *bloos* hier tot nu toe 2 meiden, en moet nog even wachten wat ons 3de wondertje mag worden (vandaag met geslachtsbepaling, had de kleine de navelstreng tussen de beentjes helaas) groetjes van mij
ik heb nu 3 meiden en een jongetje. Het babytje wat nu gaat komen krijg ik 22 juni de 20w echo. Misschien kunnen we dan ook het geslacht zien. Ik merkte het verschil tussen meisjes en jongen heel erg aan het begin van mijn zwangerschap. Bij de meisjes was ik super misselijk en bij mijn zoon helemaal niet. Dit keer weer misselijk dus denk dat het weer een meisje word.
we hebben nu 2 geweldige mannetjes (van net 2 en net 4) en we krijgen er een dochtertje bij! (hopelijk laat ze niet te lang op zich wachten
Wij hebben een dochter van 1 jaar (11/05/11) en hopen in januari weer een wondertje in onze armen te hebben. Ik ben er alleen nog niet uit of ik het geslacht nu wel wil weten van te voren. De 'spanning' van het niet-weten vond ik ook wel erg leuk, maar ben ook wel benieuwd om te zien hoe het is als het bekend is. Ben bang dat ik m'n mond voorbij praat...
wij zijn nu de trotse ouders van een dochtertje van bijna 4 jaar oud en over een week of 12/13 komt er weer een meisje bij !