Hallo, Ik ben nu aan mijn zesde ronde clomid bezig (waarvan 5 met ei). Nog een paar dagen, maar mijn temp. heeft weinig veelbelovends in petto helaas. Ik ben op zoek naar bemoedigende voorbeelden. Ik krijg hierna nog 3x een dosis (100mg) voor ik terug ga naar het ziekenhuis. Ik zoek opbeurende berichten van mensen die in de 7/8/9e (of later) ronde clomid zwanger geworden zijn. Ik had en heb nog steeds een sterk voorgevoel dat het voor ons wel zonder ivf ofzo moet kunnen, liefst ook zonder iui. Maar na ruim 1,5 jaar vraag je je soms wel af, ukkie waar blijf je nou? Dus wie maakt mij blij met positieve verhalen.
Geen opbeurend verhaal dat ik in een latere ronde zwanger ben geraakt... Bij ons was het de 2e ronde met clomid 50 mg raak. Meissie, ik duim voor je en denk aan je!
Ik kan maar 1 keuze maken... Ben in de 4de en 7de ronde clomid, zwanger geraakt, helaas beide een vmk wegens taai baarmoederslijmvlies...
ik ben tijdens pauze van clomid zwanger geraakt, ben eind 2007 met clomid gestart, 4 maand clomid genomen en telkens eisprong, helaas niet zwanger dan pauze genomen en we wouden in september terug starten met clomid maar dan bleek ik 6 weken zwanger !
5e ronde met clomid zwanger. 4e ronde met 100 mg, daarvoor 1x 50 mg gehad. Zou overgaan op 150 mg daarna, omdat eisprong weer laat kwam, maar is niet nodig geweest. Sterkte!!
Ik heb 5-8 maande clomid ingevuld, maar zal dat even verklaren. 3 maanden clomid gebruikt. Waarvan 1emaand 50 mg, 2e maand 100 en 3de maande dus 150. Daarin gebeurde niet veel. toen even een pauze gehad met een fertiloscopie en voorbereiding op het gaan spuiten van hormonen. TIjdens de intake van het overgaan op spuiten, was i 5 weken zwanger. Dat was 3 maanden na de laatse clomid ronde. Nu begin ik de volgende ronde, na het opwekken van de menstruatie weer met clomid. We gaan voor een tweede wonder
Bij mijn dochter hebben we 1 jaar clomid gebruikt zonder resultaat. Na 2 jaar en een hele mix van medicatie en prikken en pompen etc . Eindelijk zwanger van een prachtige dochter
Ik ben nu net beginnen met de 3e clomidcyclus. Maar dit gaat (hopelijk) pas de eerste echt kans worden. 50mg sloeg niet aan, dus toen heb ik opwekkers gekregen. En mn vorige cyclus was mn follikel 3,9cm waardoor er waarschijnlijk geen goed eitje in heeft gezeten.. Nu dus weer clomid 100mg, hopelijk nu dus een kans op een zwangerschap
Nog niet zwanger. In 2009/2010 8 rondes clomid zonder resultaat. 5 iui behandelingen zonder resultaat, 2 icsi pogingen zonder resultaat en 2 cryo pogingen met beide keren een miskraam met resultaat.
Bij ons de eerste ronde clomid 50mg,.. Vandaag een echo gehad en ik had 3 follikels, 2 van 19 en 1 van 18.. Vandaag ook pregnyl geprikt.. Nu maar afwachten..