hai meiden , vraagje , net 2 weken geleden mijn menstruatie gehad en nu alweer bloed bij het afvegen ik schrok er van , kan dit kwaad of kan ik beter even naar de ha gaan ?
Lijkt idd snel voor een innesteling, omdat je nu net je ovulatie gehad hebt vermoedelijk. Weet je wanneer deze was? Naar de huisarts lijkt me niet nodig, pas als je menstruatie ontregelt raakt.
Er staat toch niet bij wanneer je 'bezig' bent geweest ? Ik werd ook ongesteld, dacht ik, maar moet innesteling geweest zijn achteraf. Mijn cyclus is meestal 35 dagen maar ook wel es langer. Had ook gewoon bloeding en later nog een keer.
Ik had deze maand net het zelfde. Normaal cyclus van +/- 27-32 dagen. Nu plots 16 dagen na start nieuwe cyclus met normale menstruatie kreeg ik ook bloedingen. Dacht ook eerst dat dit ovulatiebloeding kon zijn (werd door iemand van het forum gezegd). Misschien is dit bij u het geval? Ik ben nu 2 weken verder, en loop er mogen steeds mee. Veel lichter dan normale menstruatie, maar toch dagelijks verlies. Ik weet helemaal niet wat kan zijn. Ik wacht het een beetje af...