wanneer zwanger na miskraam

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Noukie 81, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukie 81

Noukie 81 Actief lid

26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    hoi hoi, ik heb een vraagje, ik heb een zoon van 19 maanden en heb 30 dec helaas een miskraam gehad,ik was 9 weken zwanger en er was geen hartactiviteit te zien. Nu is mijn vraag: is het risico groter om na een miskraam weer een miskraam te krijgen of is het gewoon een foutje van de natuur! en is het risico ook niet groter als je snel na je miskraam zwanger wilt worden! is er een advies om voor een bepaalde tijd niet zwanger te worden. Ik hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt. Alvast bedankt.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Nouki,

je hebt nu niet een grotere kans om weer een miskraam te krijgen, het is meestal een foutje van de natuur, als je dat zo wilt noemen. Eigenlijk treedt een miskraam vaak op bij een niet levensvatbaar kindje. Je hebt nu weer een gewoon goede kans om zwanger te worden, Het maakt niet uit of je nu meteen zwanger wilt worden of nog even wacht.

Mirjam

3. Noukie 81

Noukie 81 Actief lid

26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    oke bedankt, voor je antwoorden. we gaan het eerst een plaatsje en we zien wel. Bedankt

Deel Deze Pagina