wanneer testen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Klussertje80, 12 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Hallo.

Ik heb een klein vraagje ik ben op 22 dec voor het laatst ongesteld geweest. 30 dec voelde ik me de hele dag naar en had steekjes in me buik en ik had draadjes slijm :oops: . vanaf 31dec heb ik ook waterige afscheiding wat ik altijd heb na me ei. ik heb de 27ste en de 29ste gemeenschap gehad. ben nu sinds vrijdag weer wat misselijk vooral in de ochtend en me borsten beginnen gevoeliger te worden. nu weet ik dat dat tekenen zijn van een zwangerschap maar ook dat ik nu nog te kort zwanger ben om die tekenen te krijgen. Maar vanaf wanneer zou ik kunnen testen?

groetjes Deeske

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi deeske,

Je kan testen vanaf de eerste dag dat je overtijd bent.

Imke

3. Klussertje80

ook als je niet helemaal zeker bent of het wel echt die dag is? vandaag zou me nod zijn als de 30ste idd me ei is geweest maar volgens ff heb ik me ei op een andere dag gehad. ik weet dus niet goed wat te doen.
    mijn fert arts die zegt dat ik beter tot vrijdag kan wachten en dan het weekend pas testen.

groetjes deeske

4. Klussertje80

Ik heb gistere op de dag van me nod getest deze was licht positief. kan ik hem dan nu al gewoon als positief tellen of moet ik nog een aantal dagen wachten en op nieuw testen?

Deel Deze Pagina