Wanneer zwanger na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door SteffiekeVO, 29 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Na vijf maanden.
    Veel sterkte en hopelijk gauw een positieve test

2. Logan

Logan Niet meer actief

Jij ook :)

3. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was onmiddellijk na mijn miskraam weer zwanger, dit is jammer genoeg geëindigd in BBZ. Nu stoppen we even.

4. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Zie onderschrift. Laatst was er een poll en die was echt positief hoor. De meesten in de eerste maand geloof ik. Maar neem ook je tijd om je mk te verwerken. Hopelijk snel weer raak!

5. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Ik ga zeker mijn tijd nemen om mijn miskraam te verwerken...
    Ik wil gewoon graag dat er niet zoveel leeftijd tussen mijn 2 kinderen zit... Maarja, als de natuur anders beslist, heb je natuurlijk geen andere optie, ik wou liever minder dan 3 jaar, maarja, is geen ramp hé, ik hoop gewoon op een goeie zwangerschap, zowel voor mij als voor alle moedertjes hier met een wens!

6. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Heel veel meiden de eerste 3 maanden weer zwanger.
    Helaas zijn er ook bij die zowiezo moeilijk zwanger worden en ik hoor daarbij: maand 10 nu zonder zwangerschap... 9x ongesteld geweest al...
    Succes

7. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Als eerste sterkte met verwerken.
    Ik denk dat het ook afhankelijk is hoe makkelijk je zwanger wordt.

Hier in November gestopt met de pil, in december besloten er voor te gaan en in januari positieve test in handen. Met 5 weken een vroege miskraam.
    Gelijk door gegaan, niet ongesteld geweest. Wel een negatieve test tussendoor gehad, zodat ik in maart wist dat ik weer zwanger was. Helaas toen met ruim 7 weken wederom een miskraam. Mijn vk zei 3x is scheepsrecht...
    Na een negatieve test er weer voor gegaan. In april weer zwanger en hij laat zich goed voelen en is lekker aan het indalen. Verwacht in januari dus mijn kleine man, een jaar na mijn eerste positieve test.

Sterkte komende tijd en ik hoop dat jij direct weer zwanger mag zijn. Doe wel een test tussendoor, zodat je weet dat hij echt is ;)

8. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Bedankt en ik wens je een goeie bevalling toe!!

9. tdw

tdw Niet meer actief

Heyhey,

Hier de mk in aug en twee rondes verder weer zwanger. Ik ben nog niet zo ver dus hoop dat deze blijft plakken! Van de week wel een mooi kloppend hartje gezien maar dat was de vorige keer ook zo! Sterkte met verwerken...

Knuffel Tess

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ik was er ook benieuwd naar ja....
    je probeerd toch hoop ofzo te vinden dat je weer snel zwanger zou zijn...
    t is niet anders dan afwachten helaas.
    Ik hoop ook mn eisprong goed te kunnen vinden en dat ie niet te lang op zich laat wachten. Aan de slag met ovulatie testen dus.

succes ermee!

11. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Hopelijk mag alles goed blijven verlopen!

12. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Hoe het bij jou zal gaan kan ik natuurlijk niet voorspellen..

Maar ik was exact 14 dagen na het begin van mijn miskraam alweer zwanger! De verloskundige wilde het niet geloven, die dacht dat de test 'nogsteeds' positief was ipv 'alweer'.
    Ikzelf voelde echter dat ik weer zwanger was omdat alle zwangerschapssymptomen al voor de miskraam helemaal verdwenen waren en nu opnieuw begonnen.
    Uiteindelijk met ruim 9 weken heb ik het toch voor elkaar gekregen om een echo te krijgen en kwam er meteen een klein kindje met een mooi kloppend hartje in beeld.

Het kan dus heel snel alweer raak zijn!
    Ik hoop dat het voor jullie ook zo mag gaan.

In elk geval sterkte!

13. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Heb je dan een eisprong en een miskraam tegelijk gehad?:$

14. Mamaris

Mamaris Lid

4 aug 2009
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zes weken na de curretage een menstruatie en daarna weer zwanger!

15. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb begin oktober een curettage gehad, van de gyn 'moesten' we de eerste maand afwachten, van de vk niet, maar goed mijn man wilde naar de gyn luisteren, was achteraf toch een rare cyclus met hele korte lf. Nu de eerste cyclus hierna en ik ben weer zwanger, heel pril nog. Het is natuurlijk niet altijd zo, maar je lijkt toch redelijk vaak te horen dat het na een mk vlug weer raak is. Ik hoop dat het voor jou ook zo gaat.

16. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeg rare vraag... Ik heb m'n miskraam ook inmiddels en accepteer het ook want voelde al direct dat t niet goed was maar... Hoe kan dat na 14 dagen? Je mag toch niet vrijen als je nog bloed? Ik ga ovu testjes kopen maar ga testen vanaf vandaag op dag 11... Heb jij wel gevreeën tijdens t afdrijven?

17. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Ik ben ook zo in twijfel. 9 november was miskraam. Ook mijn zwangerschapskwaaltjes waren direct al verdwenen. Nu sinds afgelopen zaterdag weer diezelfde kwaaltjes, maar dan nog iets extremer. Het zal toch niet zo snel al weer raak zijn ? Ik had ook geen enkel idee hoe ver ik zat in mijn cyclus, alle ovulatietesten waren steeds positief. dus heb ook geen enkel idee wanneer mijn nod zou zijn en wanneer ik dus zou kunnen testen. Zo spannend. En als het niet zo is, waar komen die kwalen dan vandaan :(.

@ Nephtys. Het klopt hoor dat je niet tijdens het bloeden mag vrijen, zou ik ook zeker niet doen ivm infectiegevaar. Maar in sommige gevallen is het bloeden maar heel kort misschien?

18. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar hoe ga je tellen na je miskraam? 28 dagen na de eerste dag of? Wanneer ovulatie testen doen?

19. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Ja ik heb maar bedacht een cyclus tussen de 28 en 35 dagen, en dan ruim om de dag klussen.. nou vinden wij dat nooit echt een straf.
    Maar hoe is het nu met je??

20. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij heeft er meer last van. Wil niet zo graag om de dag vaak moe etc. Maar ik had een cyclus van 28 dagen. Dus ik ga maar tellen vanaf vandaag 28 dagen minus 14 of doe ik t dan fout?
    Ik voel me wel okay heb t geaccepteerd bloed nu echt helemaal leeg en goed last van krampen. Ben wel bang dat t aan mij ligt of dat t lang kan gaan duren of misschien niet :( bekend probleem?

Deel Deze Pagina