In juli van dit jaar is een MA geconstateerd. Hiervoor een curretage gehad. 1 menstruatie afgewacht en daarna bij poging 1 meteen weer zwanger. Maar dat zegt niet zoveel over jouw kansen. Het kan meteen goed gaan, maar het kan ook wel even duren voor je lichaam alles weer op regel heeft. Hoe moeilijk het ook is, gun jezelf de rust en de tijd om bij te komen van deze miskraam. Veel sterkte!
Dank je linky. Weet dat je niets kunt forceren. Zal je zeggen... Bijkomen tja. Voelde me zelfs toen ik een positieve test had niet zwanger. Ik was er al helemaal op voorbereid klinkt gek. Blij dat t nu doorzet. Daar komt bij dat ik me meer zorgen maak of t wel zal gaan lukken met vriend met minder behoefte zeg maar. Heb deze x zoveel moeite moeten doen. Misschien daarom mis gegaan. Je moet beiden geaag willen. Heb een man die makkelijk zegt ben moe slaan dan maar even over want ja ti's niet 1 dag we hebben meerdere dagen terwijl je beste twee dagen dat kan. Tja. Ik kijk verder nu en tja was off nog geen 2 weken. Heeft zo moeten zijn natuur heeft me behoed. Maar zal straks reactie schriven van ik dacht goede vriendin .. Triest. Geobsedeerd? Welke vrouw niet als je toeneemt eraan. Geen ovu testen doen maar het maar laten gaan. Werkt leuk als je 20 bent niet als je 35 bent. Bah
Eehm... Gaat dit nog over mijn bericht? ik begrijp het niet helemaal. Ja, het is een stuk moeilijker om er casual over te blijven als je 35 bent, de klok tikt nou eenmaal door. Of gaat dit over een bericht wat weer verwijderd is. Zo ja dan hou ik mijn mond.
Ja ging over jouw bericht linky maar uitte gelijk m'n frustratie. Haha. Ik hoef voor mezelf niet rustig aan te doen of te wachten was er helemaal op voorbereid. Maak me meer zorgen of t nu wel gaat lukken als je een partner hebt die wat minder frequent wil zeg maar. Daarbij kreeg ik zo een stomme reactie van een 'vriendin' vanmorgen. Moest even luchten hier
Ik had ook veel op het forum gelezen over mensen die gelijk weer zwanger waren en was ook teleurgesteld dat dat bij mij niet zo was.. ja het komt voor, maar het komt ook net zo vaak voor dat je een half jaar of langer bezig bent na een MK. ben zelf nu 3 rondes verder, waarvan alleen de laatste 'serieus' (1e na curretage heb ik niet veilig gedaan maar ook niet beleid geklust, 2e wel maar die was zo kort dat ik denk dat er geen ei was). sterkte, hopelijk snel weer + test voor iedereen!
Onwerkelijk hoe vaak het voorkomt. Als jij 3 rondes verder bent al lianne dan ga je toch na meerdere miskramen de 'molen' in? Wat ik ga proberen is t los te laten en mezelf en m'n vriend niet gek te maken
Hee steffieke, Helaas is dit voor iedereen anders.. ook ik was ervan overtuigd in de eerste ronde na men miskmiskraam weer zwanger te zijn, was best geobgeobsedeerd.. maar helaas was het niet zo.. Nu de 4e ronde na de miskraam wel weer zwanger
Nee gelukkig niet! Ik heb 'pas' 1 MK gehad. En medisch gezien is 1, geen. Als in: gewoon pech. Wat Wensje zegt inderdaad.. iedereen hoopt dat maar in de praktijk is het voor een klein percentage weggelegd.
wellicht bedoel je mijn poll http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/508233-na-hoeveel-rondes-zwanger-na-miskraam.html hij is helaas op een gegeven moment gesloten TS: ik snap je helemaal, heb die poll aangemaakt om zelf wat hoop te krijgen in de nasleep van mijn eerst miskraam.
Mooie poll ja maar 17 gelijk maar dus ook 21 die niet gelijk zwanger waren overigens is zo'n kleine steekproef niet helemaal representatief voor vrouwelijk Nederland waar ik hoop uit put is dat uiteindelijk de meeste dames na een miskraam weer zwanger worden en dat ook blijven. tuurlijk, niet iedereen maar echt, het grootste gedeelde wel. probeer hoop te houden dames!!
tuurlijk was hij niet representatief maar je moet ergens beginnen he? Ik vond het wel verbazingwekkend om te zien bijna de helft van de meiden die hem invulden zo snel weer zwanger waren , mijn lijf is daar duidelijk niet voor in de stemming haha.
Ja daarom, ik snap ook helemaal dat je het hebt gedaan. Ik zoek ook liever naar 'succes' verhalen dan naar niet succes Maar ook zonder mk is de een binnen 1 ronde zwanger en de ander wat langer bezig. Haha jammer he dat je je lijf niet in de stemming kan schoppen
Hey, ik ben niet overtuigd dat ik direct terug zwanger zal zijn hoor Ik wacht gewoon af, zo ben ik niet teleurgesteld
De 8e ronde na een MA, de 7e ronde een hele vmk (4 weken en 1 dag) en nu dus zwanger maar dinsdag nog een echo want afgelopen vrijdag zagen we alleen nog een vruchtzak en dooierzakje. Heel spannend.
Ik was de eerste zwangerschap in ronde 3 zwanger, maar dat werd een miskraam bij 6 weken. De cyclus daarna was ik meteen weer zwanger. M'n eisprong was waarschijnlijk 3 weken na de miskraam.
tja dames ik moet zeggen dat ik echt niet verwacht had (naief uiteraard) dat het echt zoveel voorkomt. En wat een verdriet voor dames die het meerdere malen moeten meemaken. Dan besef je toch weer wat een wonder het is en wat een teleurstelling het is als het niet lukt. Ik ga nu maar wederom van het positieve uit en ik moet er echt niet teveel mee bezig zijn en niet paranoia worden. Mn vriend is zo rustig en kalm. Ik denk dan echt ik wou dat ik dat kon. Maar ik ga mezelf dwingen, er zijn gelukkig ook veel dingen waar ik blij mee mag en kan zijn zeg ik maar tegen mezelf.
Ik ben 20 juli gecurreteerd. Had natuurlijk ook gehoopt meteen aan te tellen, hier heb je helaas niks over te zeggen.. Veel sterkte..
in oktober miskraam gehad op 6weken 25/27 oktober ergens 2weken geleden nog eens getest & de uitslag was negatief & sinds vandaag terug positief getest
Lieve Nephtys. Mijn man was ook rustig en kalm, had heus vedriet. Maar hij gaf zelf toe dat het voor ons als vrouw anders is. Je verliest gewoon iets wat in je groeide. Ontzettend veel sterkte !