Te triest voor woorden... Schoonzusje ook miskraam net als ik... Daarna direct zwanger, hartje horen kloppen, daarna 10 weken kindje overleden. Ze zei dat artsen aanraden eerst 1 x ongi te worden terwijl anderen zeggen ti's wel goed gegaan ... Wat is t advies / ervaring hier?
Mijn ervaring: Sept: mk 6,5 wk Direct zwanger Eind okt: mk 8 wk Nu: zwanger (weer direct zonder menstruatie) Afwachten hoe dit gaat aflopen, hopelijk 3 x scheepsrecht! Hopelijk is t bij jullie ook snel raak en blijven we zwanger!
Mmm mama love wat Triest en wel fijn dat je weer zwanger bent. Gun het je gun je alle geluk net als iedereen hier... Dat de kans op een miskraam xo groot is ongelofelijk
Dank je heel liefff van je, gun jou en de anderen ook een mooie gezonde baby!! Ja de onbevangenheid mbt zwanger zijn is nu wel weg, constant zenuwen of t wel goed blijft gaan, constant toilet checken of er geen bloed te zien is... Na m'n eerste mk dacht ik ok, 'kan gebeuren'... Was er verdrietig over, maar kon t accepteren.. Dacht gaat me niet nog x overkomen, Maarja dat heb je niet zelf voor t zeggen, 2e mk kwam daarom veel harder aan, geestelijk en lichamelijk.. Ik ga t nu ook voor me houden tot 10 weken (mocht ik t halen), want eerdere 2 zwangerschappen (te) vroeg gecommuniceerd, kun je weer vertellen dat het misgegaan is... Sorry dat ik ff afdwaal, maar had nooit gedacht dat zoiets als een kinderwens je leven zo kan beheersen!
Is helemaal niet raar dat je dood draaft vriendin noemde mij geobsedeerd, slacht offer rol, zelf medelijden niet met tegenslag om kunnen gaan en hoe ik haar ermee lastig kon vallen. Ze is zelf 6 maanden bizar hoor. Wat zeiden de artsen tegen jou na de tweede ? Nog steeds kan gebeuren? Geen onderzoek ? Ben ook bang weer voor tweede en denk nu ook ach kan gebeurrn maar ook bang dat t niet meer lukt misschien.
Ik heb 18-09 een curretage gehad en 05-12 eerste menstruatie. Afspraak bij de gyn stond voor morgen. Mag deze gelukkig afbellen.. Hoop dat mijn cyclus nu beter gaat..
ik snap wel dat het moeilijk is om het te vertellen maar mij geeft het eerder steun, mijn familie weet het en ben nog maar net terug zwanger, maar ik had hun ook heel hard nodig met de vorige miskraam... ben een doetjé zelf in de familie mijn man zijn nicht 4x miskraam achter elkaar nu is ze weer zwanger ze loopt gelijk met mij bang heb ik niet, want ik ben sterker ervan geworden met heel die vorige miskraam, leek net alsof mijn wereld in elkaar storte maar het geluk is zoveel mooier nu het blijkt dat ik snel zwanger ben terug misschien heeft het te maken met het feit dat we vroeger problemen hadden & op natuurlijke wijzen niet konden zwanger geraken en of deze nu ook slecht afloopt dat weet niemand maar voor mij blijven het mijn engeltje's ik wens jullie alvast allemaal het beste, dat jullie hem/haar later in je armpjes mag houden! niet teveel stresse maak er het beste van
Ontzettend gefeliciteerd Sarah1989!! Het geeft mij inderdaad wel steun zo'n positief verhaal ! Wanneer heb jij voor het eerst positief getest ?
dankjewel, heb miskraam gehad ongeveer 25juli 2weken terug had ik getest (knal wit) en nu al meer als 1week aan het testen om de 2dagen waren tot nu toe altijd vaag & sinds gisteren knal positief!
Ik had ook een miskraam bij 5 weken, bij mij is ook geen echo gedaan Dit zouden ze pas doen als ik zou blijven bloeden. als het stopte met bloeden mocht ik er van uit gaan dat het lichaam het zelf opgelost had. Volgens mij mag je er wel om vragen als je het wel graag wilt.
Ik ben enkele dagen na mk voor een echo gegaan... Ik wou toch weten of mijn lichaam zijn werk gedaan had...
ik heb wel meteen voor (na controle) gevraagd want achteraf bleek er nog bloedklonters te zitten die hebben ze dan nog netjes weg gehaald
Ik moest bij de gyn terug komen, bleek bijna alles weg, nog klein beetje. Bloede ook nogmdus toen t gestopt was dacht ik dat alles eruit was. Nou ging ik laatst naar de kliniek voor iui, bleek er nog een stolsel te zitten! Maar had wel een negatieve ovulatietest, vonden t erg raar in de klkniek en nu dus wachten op ongi. Iui is trouwens wel gedaan.
Dacht vandaag een Tuur streepje Te zien op m'n ovu test of een echt streepje weet t niet. Ik ga stiekem vanuit dat ik gewoon weer regelmatig ben en volg week ovulerr proberen on de dag nu wat te doen. Gelukkig in t weekend en dinsdag ovulatie. Wat wel raar is is dat ik beetje last heb van m'n rechter zij en rechter onderrug. Vk zei dat dat m'n baarmoeder nog kon zijn die terug rekt?
Ik ben in juli bevallen met 16wk en nog steeds niet zwanger helaas Al cyclus gewoon gelijk perfect hetzelfde en heel goed etc en met ovutesten etc nog niet helaas
Ik heb in maart een miskraam gehad toen ik 10 weken in verwachting was. tot op de dag van vandaag nog niet zwanger...
Jemig hoe kan dat je pakt de juiste momenten je ovuleert en je wordt maar niet zwanger wat vreselijk ik snap niet hoe dat kan
Ik weet het ook niet. Zo frustrerend! Van 1e was ik gelijk zwanger na laparascopi dn tubatesten. En 2e ook gelijk per ongeluk tijdens eisprong geklust. En dan nog nagaan dat we dat 1x per mnd deden of zo omdat dochter niet goed slaapt haha. En nu om de dag, op de dag, vitaminen, niet verl drinken. Helpt niets Mijn beste vrindinnetje is ook bezig al jaren voor kindje en nu 4x iui achter rug en nu start ze ivf. Misschien worden we samen zwanger ik hoop het zo voor haar en voor mij!