Bang...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Pixeltje, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pixeltje

Pixeltje Lid

15 okt 2015
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    15 oktober 15 heb ik een miskraam gehad dit hebben we opnoemen wekken door medicijnen. Een week later terug op controle en ik had alleen wat verdikt slijmvlies en zou een wat heftigere menstruatie kunnen verwachten.

Mijn cyclus is 35 dagen, heb een eisprong gevoeld en in die week hebben we ons best gedaan. Voor en na de eisprong. Nu ben ik 4 dagen overtijd en 3 testen verder allemaal negatief. De eerste keer zwanger kon ik na 2 dagen positief testen. Nu heb ik wel last van kwaaltjes soms in eens heel licht in mijn hoofd, op zetten de hoofdpijn borsten die plots gevoelig zijn en dan weer minder. Last van krampen zo wel in buik als rug.

Voor mijn zwangerschap heb ik 6 maanden moeten wachten op een menstruatie door een macroprolactionoom (goed aardige tumor die onder controle wordt gehouden door medicijnen) daarna 3 maanden netjes om de 35 dagen gemenstrueerd toen 72 dagen zwanger en toen de MK dus.
    Ik ben behoorlijk bang dat mijn menstruatie uitblijft weer voor langere tijd. Wat is normaal na een miskraam? Ik had zo gehoopt op een positieve wending.

2. Mijntje1990

Mijntje1990 Actief lid

6 sep 2015
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een verhaal ook, Hoe gaat het nu? Volgens mij houden ze aan dat het gemiddeld 4 tot 6 weken neemt voorsat je weer ongesteld wordt. Een ovulatie zou dan dus na 2 tot 4 weken zijn.. Echter ik heb ruim 4 weken gebloed en pas na bijna 5 weken een positieve ovu test(denk ik) gehad. Het verschilt denk toch heel erg per persoon. Maar ik zou bij twijfel altijd contact opnemen met arts. Heb ik afgelopen vrijdag ook gedaan en mag nu morgen even langskomen! Veel sterkte met het herstel!

Deel Deze Pagina