Innesteling, of...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dee-tje, 31 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Hallo dames

Als het goed is heb ik zaterdag mijn ei gehad, hij was wat verlaterd dus zit inmiddels op een wat langere cyclus dan gewend. Maar door een testje denk ik hem te hebben opgespoord;)
    Nu zit ik 5 dpo, en heb ik vanmorgen opeens lichtroze slijmverlies en een paar kleine druppeltjes bloed daarbij.
    Verder heb ik een zeurderig gevoel in mijn onderbuik alsof je licht ongesteld moet gaan worden.
    Nu, denk ik dus dat dit niet mijn ongie kan worden omdat ik als het goed is mijn ei pas zaterdag heb gehad... Maar ik wordt er wel een beetje onzeker van, dat zeurderige gevoel.
    Bij mijn vorige zwschap had ik namelijk pas op 7 dpo rozeverlies, en bleek idd zwanger :)
    Is 5 dpo niet wat vroeg? En herkennen jullie een zeurderig gevoel in je onderbuik ook als bij een innesteling??

Bedankt!

2. Liesjeexx

Liesjeexx Actief lid

18 mei 2013
    168
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb hier ook last van. Nu volgens mij 3dpo en ik heb soort van ongi-krampjes. Ben benieuwd wat ervaringen van anderen zijn :)

3. blijj

blijj Actief lid

16 sep 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden,

Ik heb ook licht ongi pijn al 3 dagen alleen ik moet over 2 dagen al ongi worden. Het is toch echt afwachten meid spannend allemaal!

4. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Ik heb maandag een positieve ovulatie test gehad en heb sinds gisteravond last van keelpijn, verkouden, zeurderige pijn in m'n onderbuik. Ik lees op verschillende fora dat het wel eens met de innesteling te maken kan hebben.. Wat ik natuurlijk heel erg hoop, maar ik vroeg me af of meer mensen dit hebben gehad.. 3/4 DPO..

5. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Maantje:

Ik zit dan nu zoals ik zei op 5 dpo, met lichtrozeverlies en zeurderig gevoel in mij onderbuik, maar voordat ik rozeverlies had vanmorgen had ik op 3, 4 dpo dus, de afgelopen dagen, ook al links en rechts wat steekjes en een zeurderig gevoel. Het kan dus zomaar, maar goed, zekerheid hebben we helaas nooit met deze symptomen! ;)

Ik wacht 'rustig' (voor zover dat kan :p) af wat er verder gaat gebeuren. Ik herken in ieder geval bepaalde dingen wel van mijn vorige zwangerschap, zoals dat rozeverlies, maar alleen dan wel iets vroeger dan vorige keer (7 dpo).

Ik hoop voor ons allen dat het raak is!! :D

6. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Deetje, wij lopen precies gelijk op althans denk ik. Ik heb donderdags een echo gehad en de gyn gaf aan dat vrijdags mijn ei wel zou springen. Denk zelf echter dat deze zaterdags gesprongen is, gezien de symptomen van een eisprong die ik vaker voel.
    Net bloed laten prikken, en half november krijgen we de uitslagen hiervan, dus dan weet ik of er daadwerkelijk een goede eisprong is geweest.

Hier ook al een dag of 2 zeurend gevoel in de onderbuik, gevoelige borsten (zoals bij het vollopen van de borsten bij borstvoeding) en met momenten beetje licht misselijk. Het zal denk ik te maken hebben met de verandering van de hormonen in je lichaam. Voor zwangerschapsymptomen lijkt het me een beetje vroeg... Maar aan de andere kant herken ik er wel veel van, van mijn eerdere zwangerschappen... Spannend die wachtweken. Over 1,5 week zullen we meer weten. Succes!

7. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Misty: Ik denk dat wij dan inderdaad gelijk oplopen ja :) Als het goed is heb ik dus idd zaterdag mijn ei gehad, maar kan ook vrijdag zijn geweest, ik weet het niet precies, had namelijk zaterdag middag een posi ovtest, maar vrijdag vergeten te testen :);) dus daardoor weet ik niet wanneer mijn piek is geweest. In ieder geval had ik zaterdag alle symptomen van een eisprong, gezien ik die denk ik, wel aardig herken; steekjes in linkerlies, heel zwaar opgeblazen zeurderig gevoel, en heel helder glibberig rekbaar (sorry) slijm. Dit duurde een aantal uur en was daarna opeens weer weg. Daarom vermoed ik dus zaterdag..

Ik wens jou ook heel veel succes, laten we hopen op een posi test voor ons beiden over anderhalve week :)!

8. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Haha heel herkenbaar die ovulatie symptomen. We duimen inderdaad voor een positieve test voor ons beiden. Zou heel fijn zijn als we toch niet de hulp van de Gyneacoloog nodig hebben 😊 voor mijn 1e zwangerschap namelijk ook al 5 IUIs gehad en we gingen starten met IVF, maar was toen alsnog spontaan zwanger geworden 😄

9. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Ik zie zojuist inderdaad in je onderschrift dat je al een heel stuk langer dan ik aan het proberen bent... Dus dan hoop ik voor jou nóg een beetje extra mee :) Dat is dan wel een welkom wonder hè, dat je alsnog op de valreep zelf zwanger raakte zonder verdere hulp! Hoop dat dat nu ook weer voor je geldt! Ik zal het wel lezen aankomende week ;)

10. yem

yem Niet meer actief

Ik herken het zeurderige, soort van ongigevoel wel van mijn zwangerschap. Ik had het vanaf 5 dpo. Bloedverlies heb ik toen niet gehad. Spannend hoor!

11. Cindiej88

Cindiej88 Actief lid

28 mrt 2013
    170
    4
    18
    Ik zit nu in ronde 3, zit nu op dag 26 van mijn cyclus.
    Ik heb geen idee wanneer mijn eiersprong is geweest doordat ik vorige maand een uitschieter had.
    Ook ik heb nu een zeurend gevoel in mijn onderbuik en gevoelige borsten.
    Ik ben bang dat ik weer ongesteld word aangezien het de vorige keer ook zo voelde maar ik hoop natuurlijk op een zwangerschap !
    Ik heb dus ook geen idee wanneer ik eventueel kan gaan testen.

12. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Hoi dames,

Ik had dat ongigevoel vanaf 3dpo al gevoeld en zie mijn banner! Op 3dpo zelfs licht roestkleurig bloedverlies gepaard met waterige afscheiding gehad. Daarna tot de volgende dag lichtbruine afscheiding bij vegen. Het zou zomaar kunnen hoor ;) duim voor jullie :)

13. Cindiej88

Cindiej88 Actief lid

28 mrt 2013
    170
    4
    18
    Zou super zijn als dat bij ons ook zo zou gaan :D

14. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Kan prima hoor, mijn innesteling was op dag 4.

15. lovemy2boys

31 okt 2013
    16
    0
    0
    NULL
    zwolle en omstreken
    Ik herken het zeurderige gevoel ook.. ben ook met vlagen misselijk.. heb ook zaterdag of vrijdag mijn ei gehad.. vind het wel erg spannend allemaal.

16. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hier ook de hele dag een licht gevoel in mijn hoofd. Weeïg gevoel in mijn buik/lich misselijk en branderig gevoel in mijn borsten... Voel me ook moe.. Zou het?! Kan haast niet geloven dat je al zo vroeg van alles kan voelen, maar er zou geweldig zijn :) volgende week weten we meer. Wordt vervolgd! ;) succes voor iedereen die een zwanger gevoel heeft in de wachtweken...

17. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Hier vandaag ook misselijk.. En niet zo een beetje ook! :$ blegh! Er stond een gebakkraam voor de Ikea vandaag en ik kon de verleiding niet weerstaan en heb een grote slagroomsoes met chocolade genomen, samen met dochtertje op zitten peuzelen;)
    Dochter vond het errrg lekker en mij stond het dus raar genoeg tegen zodra ik er een hap van nam, en daarna poehhh paar uur misselijk. Niets voor mij! Ben een veelvraat :p
    Maar goed, we zullen volgende week idd wel merken waar het dus van kwam!

18. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Spannend Deetje. Hier ook nog steeds last van brandend gevoel in mijn borsten, weeïg/misselijk gevoel en steekjes/zeurend gevoel in mijn onderbuik. Vannacht alleen gedroomd dat ik wat bloedverlies had.. Zo begon de vorige keer mijn miskraam, dus kreeg het gelijk al benauwd en weet niet eens of ik zwanger ben haha. Nog een klein weekje wachten. Wordt meestal 12 dagen na de eisprong ongesteld, dus dat zou volgens mij woensdag zijn.... We wachten af...

19. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Zeker spannend! Dat weeige, zeurende gevoel herken ik ja. Heb ik nu ook de hele avond al last van. ;) Ik kan niet wachten met testen maar ik probeer mij toch te beheersen aangezien het toch nergens op slaat als ik veel te vroeg ga testen.. Dus, nog even geduld dan maar ;):) ben ook erg benieuwd naar hoe het er bij jou voorstaat aankomende week! Spannenddd...

20. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Heb de hele dag al drukkende zeurderig gevoel onderbuik het voelt heel raar. soort van menstruatie maat ook weer niet zeg maar. snappen jullie? ik heb ong 3 dagen geleden me ei gehad.

Deel Deze Pagina