Haha zo herkenbaar. Ik heb ook zo fabeltjes in mijn routine dat ik niet wil wijzigen. Ik heb iets tegen vrijen vlak voor mijn NOD want dan breekt mijn menstruatie altijd de dag erna door. Maar toch doen we het het.. en ja hoor telkens dag erna prijs. Ben nu aan het overwegen om misschien eens een fertiliteitsmassage te gaan doen.
Ja zo'n dingetjes inderdaad, maar ik wil het risico niet lopen dat het echt helpt en ik dadelijk weer soort van voorafaan kan beginnen met de dosis te bepalen bijv. Fertiliteitsmassage ken ik eigenlijk niet, maar misschien wel de moeite om te proberen.
Snap ik. Je moet echt je gevoel volgen anders ga je erover blijven piekeren. Denk dat het geloof in bepaalde zaken ook positief is voor je mindset. Anders ga je misschien negatief denken of piekeren en dat is niet bevorderlijk. Gisteren gezocht achter zo'n massage. Dan moet ik al weer een serieuze afstand gaan rijden, dat wringt dan weer. Heb wel filmpjes gevonden dat hoe je bij jezelf zo'n massage kan doen. Eens proberen na mijn menstruatie
dankjewel. Na de bloeding van gisteren bijna geen bloed meer. Hcg is van 123.7 naar 251.9 gegaan in 47 uur. Benieuwd of er iets te zien zal zijn.
Inderdaad alleen al het idee dat je er vanalles eraan doet om het te laten slagen geeft wel positieve energie, wat vast positief bijdraagt. Zou je meerdere keren zo'n fertiliteitsmassage nodig hebben of is er al effect mogelijk bij 1x? Dar scheelt natuurlijk wel als je er een stuk voor zou moeten reizen. Je kan het altijd eens proberen met zo'n filmpje, misschien dat je man het evt. kan doen als het lastig is bij jezelf.
@Esther22 : hoe is het met je? In de tweede week van de wachtweek nu. Het begint weer op te korten. @Patty86 : Ik heb je nieuws ergens op een ander topic gelezen en vind het zo erg voor je. Hopelijk kan je snel terug met goede moed verder gaan. Knuffel!
Ik ben vrij rustig onder de wachtweken, maar komt alweer dichterbij inderdaad. Ik heb een buikgriep dus qua symptomen kan ik nergens iets mee.. dus het wordt gewoon afwachten. Begin jij weer met de echos van het weekend?
Oh jeej buikgriep, Veel beterschap!! Dan heb je inderdaad niets aan je symptomen Goed dat je zo rustig eronder blijft! Normaal moet ik zondag (dag 11), maar ik had weer een leuke secretaresse aan de lijn die mij dan toch maar volgende maandag laat komen zodat ik verlof moet nemen plus dan werkt mijn gyn niet. (Heb wel een andere fertileitsarts die ik nog al eens gehad heb voor een echo. Zij is kordater en antwoordt meer to the point). Ga proberen haar visie over mijn traject te vragen en hoe IUI gaat verlopen. Die week zal ik toch donderdag of vrijdag weer vrij moeten nemen voor echo en ovitrelle.
Dankjewel. Wat vervelend dat je er extra verlof voor moet nemen. En ook nog dat je niet je eigen gynaecoloog hebt. Misschien dat die fertiliteitsarts dan wel wil doorpakken, dat zou dan wel weer fijn zijn. Toch wat spannend dan weer!
Ik zit er even doorheen en moet het even kwijt. Wat is het soms toch gewoon simpel gezegd kut. Heel de wereld draait heel snel door, de grootste idoten kunnen kinderen krijgen en bij jou lijkt het maar niet te lukken. Ik heb zo vaak het gevoel dat het voor ons nog zo ongelofelijk ver weg is. Terwijl andere binnen no time een kindje in hun armen hebben. En iedereen vind het ondertussen maar heel normaal dat je recht blijft staan en dat je ontzettend blij moet zijn voor andere. Terwijl ook heel veel pijn doet die onvervulde wens.
inderdaad, dat gevoel is heel herkenbaar. Het voelt zo ongrijpbaar. Het traject zwanger worden is echt een rollercoaster. En in die dipjes kun je echt diep ongelukkig zijn. Ik word in mijn omgeving ook geconfronteerd met zwangerschappen die niet gewenst zijn en moeders die kinderen hebben en er eigenlijk niet voor kunnen/willen zorgen en dit weegt op de moeilijke dagen zo erg door. Soms denk ik er ook aan om het allemaal op te geven. En eventueel adoptie of pleegzorg te overwegen, maar ergens voelt dat toch niet hetzelfde aan. Dikke knuffel daar! en hopelijk gaat je achtbaar weer omhoog! Onze tijd komt nog meid! En wie weet is het deze ronde voor jou!
Super lastig allemaal. Zeker als je ook zo'n mensen in je omgeving hebt. Je zou er alles voor over hebben om zelf een kindje te krijgen en andere vinden het maar allemaal soort vanzelfsprekend. Ik doe alles om mijn lichaam gezond te hebben om de kans maar te vergroten op een zwangerschap en dat heb ik er allemaal voor over, maar je kan nog zo je best doen, het blijft een soort loterij. Dankjewel voor je berichtje, altijd fijn om te horen dat je niet de enige bent die zich soms zo voelt. Ik kom er wel weer uit, maar dit was even een dip en die horen er blijkbaar ook bij. Wie weet ook nog wat hormonen die ergens door het lichaam vliegen. Ik vrees dat het wachten is op mijn menstruatie maandag of dinsdag, maar ik zal een beetje hoop proberen te houden.
Hoii hoii, Dit is zo herkenbaar! En zo frustrerend soms! Mijn vriend en ik willen ook een kindje, me vriend zegt als het komt dan komt het maar nee! Ik heb het in me hoofd en denk er 24/7 zowat aan. Kinderen van 16 zie ik voorbij komen die toevallig door een keertje gelijk zwanger zijn geworden, wat zou ik dat graag willen zeg na een keer gelijk raak En om nou gelijk van ons beide gaan laten testen of we vruchtbaar zijn vind ook weer zo iets dat ik denk misschien minder mee bezig zijn en komt het wondertje toch van zelf…
@SLBnala : voor mij was die stap ook heel groot om te gaan laten testen, je moet die nemen als je er klaar voor bent. Maar op dit moment is het echt de beste keuze die we gemaakt hebben. Ook al is er nog geen geluk geweest sinds we in het traject zitten. Ik weet niet hoelang jullie bezig zijn en ik heb geen beeld van je situatie maar neem de stap zodra je en je partner er klaar voor zijn en praat erover want dit opkroppen gaat na een tijd wegen op je. @Esther22 : ik hoop met je mee! En idd, je bent niet alleen! Het hoort er jammer genoeg bij. En op een gegeven moment gaan we zeggen: het was het allemaal waart!
Hoe lang zijn jullie al bezig, het fijnste is natuurlijk als het ineens toch van zelf lukt. Het is lastig om het uit je hoofd te zetten, toch steeds stiekem die hoop dat het deze keer toch wel raak gaat zijn. Wij zitten in een traject dus daardoor ben je er misschien ook nog wel meer mee bezig in verband met de afspraken in het ziekenhuis en ook gewoon het feit dat het al zo lang niet lukt en je wens steeds groter wordt. Laten testen is wel spannend maar als je echt al een tijdje bezig bent is het misschien ook fijn om te weten hoe het zit. Misschien zit het wel gewoon goed en heb je echt enorme pech en anders kun je misschien een andere weg inslaan die je wens weer dichterbij brengt. Alhoewel je daarvoor misschien ook wel weer een lange adem nodig zult hebben.
Vandaag wat krampen die niet veel goeds kunnen voorspellen (vrees ik). Hierna dan nog 3 rondes op deze tour, hoop dat er nog wonderen bestaan. ik geloof ook wel echt dat als je zo'n kleintje van jezelf in je armen hebt dat je dat zult zeggen inderdaad. Hopelijk is het allemaal snel hier.
Dankjewel, maar het was een ramp vandaag. Ik stond op met een bloeding en tijdens echo was er helemaal niets te zien. Heel dun slijmvlies (normaal gezien heb ik al 3 mooie laagjes) en er waren zelfs nog resten van mijn vorige eisprong zichtbaar. Ik zit er even helemaal door. Ze hebben bloed genomen en gaan nu kijken waar ergens ik in mijn cyclus zou zitten. De gyn die ik vandaag had zei dat ze geen reden zag waarom ik nu al niet zou mogen starten met iui en begrijpt de redenering van mijn gyn niet waarom ik nog een maand moet wachten. Het voelt alsof het hoe langer het duurt hoe erger het bij mij kwa vooruitgang wordt. Hopelijk heb jij deze week beter nieuws !!! Ik duim voor je
Oh wat rot. Wat gek dat het ineens zo anders loopt qua cyclus terwijl het eerst een duidelijke cyclus was. Maar weer afwachten hoe nu verder dan. Krijg je snel te horen hoe de bloedwaarden er voor staan? Hopelijk snel wat meer duidelijkheid en hopelijk snel beginnen met iui. Hier is het nog rustig, maar ik had die ovitrelle een dag later gezet, dus misschien dat het nog een dag op zich laat wachten. Heel spannend!