Wanneer zwanger worden wat langer duurt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kiwi3191, 31 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi3191

Kiwi3191 Fanatiek lid

24 jun 2022
    2.251
    1.529
    113
    Vrouw
    Ooh super spannend voor jou!!

en normaal weet ik vandaag iets maar aangezien het al bijna 16u is, ga ik er al vanuit dat het pas voor morgen zal zijn.

2. Kiwi3191

Kiwi3191 Fanatiek lid

24 jun 2022
    2.251
    1.529
    113
    Vrouw
    @Esther22 : telefoon gehad : ik heb zelf een eisprong gehad wat super vroeg is, deze ronde is dus verloren. Moet mij voorbereiden op een menstruatie over kleine 2 weken want mijn slijmvlies is veel te dun. Morgen of heel misschien vanavond bellen ze me nog voor afspraak voor bloedname voor vrijdag en afspraak bij mijn eigen gynaecoloog voor toch iui te starten en te bespreken wat we nu best doen met de medicatie aangezien dit nu is gebeurd. (Vermoed dat ze me tijdens iui mogelijk eerste ronde zonder medicatie laten doen). Zucht… Nu hopen dat die gyn nog plaats heeft op vrijdag dan ben ik ineens van alles verlost.

3. Esther22

Esther22 Actief lid

8 feb 2022
    283
    281
    63
    Oh wat gek zo vroeg en ook dat je slijmvlies dan ook al weer zo dun was.
    Dan is deze ronde inderdaad verloren :(.
    IUI zonder medicatie als in geen Letrozol of hoe bedoel je?
    Hopelijk dan vrijdag ineens meer duidelijkheid inderdaad. Duurt toch al weer lang na zo'n rot bericht.
    Gewoon dat gevoel dat ze beetje aanrommelen met je, terwijl je gek wordt van de emoties en alles, dat is echt niet fijn!:( een hele dikke knuffel!

4. Esther22

Esther22 Actief lid

8 feb 2022
    283
    281
    63
    Ik vind het lastig om dit berichtje te typen, omdat je gisteren zo'n rotnieuws kreeg.
    Maar ik heb gisterenavond toch een test gedaan omdat ik wat andere krampen had en nog geen menstruatie. Ik kon er niet meer tegen niks te weten, dacht als die negatief is hoef ik mezelf niet meer gek te maken, maar de uitslag verraste ons heel erg. De test is overduidelijk positief.

Kiwi3191 vindt dit leuk.
  5. Kiwi3191

Kiwi3191 Fanatiek lid

24 jun 2022
    2.251
    1.529
    113
    Vrouw
    Geweldig nieuws! Ik ben super blij voor je! Moet een verrassing geweest zijn, zeker omdat je jezelf er niet aan verwachtte. Spannend nu om te wachten op je eerste echo!! :D:D:D

6. Esther22

Esther22 Actief lid

8 feb 2022
    283
    281
    63
    Wat lief! Ik weet hoe vervelend het kan zijn dat het bij andere mensen lukt. Daarom schrijf ik ook niet mee in die andere groepjes. Vind dat vrij confronterend .
    Het was echt een verrassing, ik had echt precies dezelfde symptomen als vorige keren, mn acne was echt heftig zoals normaal. Oftewel blijft gewoon geen pijl op te trekken.
    Hopelijk blijft het allemaal goed gaan, dat is niet vanzelfsprekend en daar zijn we ons van bewust.
    Nu weer verder met afwachten inderdaad maar wel met een beter gevoel.
    Hopelijk is het voor jullie ook snel een keer raak!

7. Kiwi3191

Kiwi3191 Fanatiek lid

24 jun 2022
    2.251
    1.529
    113
    Vrouw
    Gho, sommige kunnen dat inderdaad confronterend vinden, maar ik ben altijd blij als iemand die in een traject zit of al wat problemen heeft ondervonden zwanger blijkt te zijn. Daar put ik mijn hoop uit.
    Wel vervelend voor je dat je dan wat kwaaltjes ondervind, maar nu kun je die menstruatiekwaaltjes tenminste linken aan iets positiefs! :D:D

8. Esther22

Esther22 Actief lid

8 feb 2022
    283
    281
    63
    Voor die mensen ben ik ook blij hoor, tenzij ze echt alleen maar heel negatief de hele tijd zijn haha. Maar als mensen de eerste of tweede ronde hebben en ze zijn dan al zwanger vind ik lastig. En ik gun het wel iedereen maar wel confronterend dan.
    Maar blijf hoop houden! Ookal lijkt het of je menstruatie eraan komt het kan dan dus nog steeds wel zo zijn!

9. Kiwi3191

Kiwi3191 Fanatiek lid

24 jun 2022
    2.251
    1.529
    113
    Vrouw
    Hihi goed om te weten dat ik dan niet direct moet wanhopen tegen het einde van mijn cyclus. Hopelijk kan ik snel aan mijn volgende ronde beginnen. Donderdag gesprek voor verdere stappen. EINDELIJK! :D Nu hopen dat ze snel weten waarom mijn eisprong al geweest is, want ik begin te denken dat ik mss eerste ronde iui zonder medicatie moet doen

10. Esther22

Esther22 Actief lid

8 feb 2022
    283
    281
    63
    Oh fijn! Donderdag al, hopelijk krijg je dan duidelijkheid en mag je snel beginnen! Wat om naar uit te kijken. Neem aan dat je samen met je man gaat? Omdat hij er dan nu ook bij betrokken wordt.

11. Kiwi3191

Kiwi3191 Fanatiek lid

24 jun 2022
    2.251
    1.529
    113
    Vrouw
    Ja hij gaat mee. Hij wil ook weten wat we nu verder moeten doen. Kan het nog altijd niet vatten dat ik niet 4 dagen voor mijn eisprong zit, maar 3-4 DPO :confused:

12. Esther22

Esther22 Actief lid

8 feb 2022
    283
    281
    63
    Oh dat is wel fijn, kan hij je ook bijstaan daarin en samen aangeven wat jullie zouden willen.
    Ja heel raar, ben je niet ziek geweest of iets waardoor je cyclus ineens zo anders kan lopen?

13. Kiwi3191

Kiwi3191 Fanatiek lid

24 jun 2022
    2.251
    1.529
    113
    Vrouw
    Niet dat ik weet :p Ik heb even gedacht dat het misschien komt omdat het volleybal seizoen weer bezig. Misschien dat door de sport mijn doorbloeding beter is waardoor de medicatie misschien beter aanslaat??
    Maar langs andere kant ben ik al van augustus terug bezig dus. Misschien nog een vraagje voor morgen :roflmao:
    Mijn partner maakt het niet zo uit welke richting we uitgaan. Hij wil gewoon dat ik mij er goed bij voel.

Hoe gaat het met jou? Nog veel last van je acne ?

14. Esther22

Esther22 Actief lid

8 feb 2022
    283
    281
    63
    Dat is wel een goede om te vragen inderdaad!
    Maar hij kan misschien helpen als ze een andere kant op sturen om dat mee te bewaken!

Acne valt nu wel weer mee, ik klaag nergens meer over haha. Eerste echo is ingepland met de 7 weken. Vind het heel spannend allemaal.

Kiwi3191 vindt dit leuk.
  15. Kiwi3191

Kiwi3191 Fanatiek lid

24 jun 2022
    2.251
    1.529
    113
    Vrouw
    Oh!! Gaat zo spannend zijn !! Laat iets weten eh !
    Wel goed dat je acne wat minder is. Altijd fijn als de kwaaltjes wat op de achtergrond verdwijnen.

16. Esther22

Esther22 Actief lid

8 feb 2022
    283
    281
    63
    Laat het zeker weten!
    Jij ook hoe het morgen gaat en ook hoe het verder in het traject gaat!

17. Kiwi3191

Kiwi3191 Fanatiek lid

24 jun 2022
    2.251
    1.529
    113
    Vrouw
    Ik moet hetzelfde doen kwa medicatie en starten met iui. Dit doen we 3x en dan kom ik pas ik aanmerking voor ivf. De gyn die ik vandaag had zei dat ik inderdaad veel te dun slijmvlies had (3,5mm). Ze gaan standaard uit van 7. Maar ze zei dat voor sommige het wel mogelijk is. Zelden maar niet onmogelijk.

18. Esther22

Esther22 Actief lid

8 feb 2022
    283
    281
    63
    Dat voelt zo vervelend dat je een bepaald protocol moet afgaan voordat je bij bijv. Ivf uitkomt dan. Hopelijk gaat iui voldoende zijn!
    Er is dus een kleine kans dat het evt. toch gelukt zou kunnen zijn nu?
    Dus voor de komende periode wordt je wel weer veel opgevolgd met echos dan? Wordt dat nog veranderd omdat je nu zo vroeg was met je eisprong?

19. Kiwi3191

Kiwi3191 Fanatiek lid

24 jun 2022
    2.251
    1.529
    113
    Vrouw
    Ze zei dat het altijd wel eens kan zijn dat de medicatie ineens te goed aanslaat of zelfs niet. Ze kennen de reden er niet van. Ik moet gewoon zorgen dat ik op dag 10 of 11 zeker mijn eerste echo krijg. (Normaal plan ik ook altijd 11 in maar secretariaat had me op dag 12 gezet omdat dag 11 op zondag viel. Nu ik dacht ook van ohja oké niet erg want op dag 16 heb ik meestal pas een grote follikel maar dat draaide nu helemaal verkeerd uit.) Er is een heel kleine kans nog deze ronde, maar veel hoop is er niet.

20. Esther22

Esther22 Actief lid

8 feb 2022
    283
    281
    63
    Hopelijk gaat het de volgende ronde weer zoals het normaal gaat en zit je goed met de echos!
    En een beetje hoop houden voor deze ronde nog!

Kiwi3191 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina