schimmelinfectie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door caroline84, 13 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline84

13 jun 2006
    43
    0
    0
    Verzorgende
    overijssel
    Hoi , ik heb een vraagje... ik ben dus 11 dagen over tijd en 2 cb testen gedaan en allebei negatief... kan een schimmelinfectie de test beinvloeden??? of misschien een ontsteking aan je eileiders ofzo??? ik vind het nl wel erg raar dat ik nog niet ongesteld ben, terwijl ik normaal gesproken een regelmatige cyclus heb. (heb nu wel schimmelinfectie volgens mij) :cry: ik heb ook absoluut geen stress op het moment maar wel de symptomen van een zwangerschap.

liefs caroline

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Caroline,

een schimmelinfectie beïnvloedt de test niet.
    Als je denkt dat je een schimmelinfectie hebt moet dat wel behandeld worden, dus even naar je huisarts gaan. Een eileiderontsteking heb je niet zomaar, en die beïnvloedt de test ook niet. Het kan zijn dat je cyclus een keer langer is dan anders.
    Als je toch bij je huisarts bent kun je het ook even bespreken. Je mag gewoon wachten tot je ongesteld wordt. Als je dat over een week nog niet bent zou ik nog eens testen.

Mirjam

3. caroline84

13 jun 2006
    43
    0
    0
    Verzorgende
    overijssel
    en nog een vraagje... waardoor kan je allemaal een verlaten eisprong krijgen??? behalve dan stress en afvallen/aankomen??

kus caroline

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Caroline,

er is meestal geen reden voor, het gebeurt soms zomaar.

Mirjam

Deel Deze Pagina