Babyfoon en doof...help !!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lady73, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lady73

lady73 Lid

24 sep 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello lady's,

Ik ben op zoek naar een camera babyfoon.
    Aangezien ik doof ben, vind ik dat een must. De geluidskwaliteit hoeft niet bijzonder te zijn, maar de beeldkwaliteit wel.

Ik denk zelf aan een luvion prestige touch, maar hoor graag jullie ervaringen.

Gr.
    Lady

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Wij hebben ook een Luvion.
    Erg tevreden, al 2 jaar!

Vaak hebben we het geluid uit. Je kan aan de lampjes zien of ze geluid maken.

3. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik heb eens gehoord dat sommige hun mobiel kunnen gebruiken als babyfoon. Dus dan de camera die er op zit (je hebt er dan dus 2 nodig, 1 bij de baby en 1 voor jezelf). Hij schijnt dan ook te gaan trillen als de baby geluid maakt.
    Niet om je te beledigen hoor met die telefoon, ik dacht misschien heb je er 1 voor sms, facebook of iets dergelijks.

4. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Wij hadden ook altijd onze "gewone" babyfoon op uit staan en keken dan naar de lampjes,
    We werden alleen maar "gek" van het gehuil, (meer zenuwachtig ervan zeg maar) dus vonden de lichtjes fijner om naar te kijken....

Mijn moeder is zeer slecht horend, en heeft zich hiermee goed kunnen redden.

Heb je geen speciale babyfoon voor dove mensen? Net als een trillende wekker zeg maar? Eentje die trilt of extra lichtsignalen geeft bij geluid? (Zoals de bel?)

5. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Hier een luv.ion gr.and el.ite al 3 jaar en inmiddels al 22 maanden in gebruik voor 2 en komt straks een derde bij.
    Zeer tevreden! Wat iemand anders al zei is inderdaad erg handig dat je met lichtjes ziet of ze huilen en daarmee dusnook kunt zien hoe hard ze huilen. Paar groene streepjes dan huilen ze maar bij rood dan krijsen ze ... Ook hier gaat her geluid wel eens uit tot ze uitgehuild zijn want van dat gekrijs als je ze op bed legt wordt je gek...
    (Ook van er naar kijken dus als je ze even 2 min wil laten huilen en je kunt t niet aanzien even wegdraaien ;) hihi)

Ik denk dat die icm doof zijn juist handig kan zijn!
    Beeld kan ook op zwart zodat wanneer ze geluid maken her beeld aan gaat. Vooral snachts zul je van t licht gewoon wakker worden (hier in ieder geval wel en dan hoefde ze niet eens echt (hard) te huilen...)

Succes met je keuze!

6. lady73

lady73 Lid

24 sep 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tanx girls...ik ben zo bang dat ik gehet allemaal niet hoor en dat die kleine dan uren loopt te krijsen...
    Dat mijn doofheid soms een zegen is, geloof ik graag.

Ik heb al een babyfoon die gaat trillen en die is aangesloten op mijn wekker. Maar ik wil het ook zo graag goed zien, daar vertrouw ik op...

7. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik heb ook de luvion grand elite, en het beeld is erg goed vind ik. Geluid staat hier ook altijd uit, daar heb ik m ook nooit voor gekocht. Huis is oud en gehorig.

8. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Kan je geen babyfoon krijgen die aangesloten is op een lamp, zoals de deurbel? Mijn ouders zijn ook doof en als ik me het goed herinner had mijn vader dit ook bij mijn jongere halfzusje en broertjes.

9. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0

Geloof me je voelt het aan wanneer je baby huilt enz. Komt goed! Een kennis van mij is ook doof en heeft ook een beeld babyfoon daar red ze zich prima mee. Succes met je keuze!

10. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    P.hilips heeft er n aantal Dow je kunt aansluiten op mobiel en ipad. Is misschien ook handig.

11. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Hier Motorola. Bevalt ons super. Ook mbv een app.

12. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Collega van mij heeft een babyfoon waarop je met een rij lampjes kunt zien of het kleintje huilt.
    Met de buurt bbq was dit handig!
    Door al t geklets kon je niet horen dat de kleine huilde,maar aan de rij gekleurde lampjes kon je wel zien dat ze huilde.

13. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    heb hier de luvion grand elite al ruim 6 maand in gebruik. en ben erg tevreden. geluid staat ook niet altijd aan en idd de lampjes geven aan of je kindje huilt en hoe hard.

Deel Deze Pagina