Beste mama's Ik ben dinsdag 25 weekjes zwanger. Vanaf week 17 voelde ik de kleine erg veel en heel goed. Nu sinds 2/3 daagjes voel ik de kleine ineens heel weinig, en als ik haar voel is het een stuk zachter dan normaal. Nu weet ik dat ik haar pas echt vanaf week 28 echt elkedag moet voelen maar ik maak me er toch wel zorgen om. Iemand een iedee wat het zou kunnen zijn? (Kan morgen pas verloskundige bellen daarom even via deze weg)
Je geeft aan dat je je zorgen maakt. Alleen daarom al gewoon bellen.. Er is altijd een nmmr die je op alle tijden kan bellen. Beter 100x teveel dan 1x te laat.
Hier had ik afgelopen week precies het zelfde. Gewoon bellen! Zei de VK ook. Heb liever dat je 10 keer voor niks komt dan 1 keer te laat. Ik vond het ook moeilijk om te bellen, ook doordat je steeds hoort en leest over pas bij 28 weken elke dag voelen enzo. Hier kon ik langs komen om even hartje te luisteren. Leek er op dat meneer anders was gaan liggen en ik hem daardoor niet voelde zoals daarvoor
Heb je de baby vandaag al wel gevoeld? Dan zou ik even tot morgen afwachten. Waarschijnlijk is ze gedraaid en is het gevoel anders. Als je haar nog niet gevoeld hebt zou ik even bellen om te overleggen. Of heb je inmiddels al contact gehad met je verloskundige?
Bij twijfel bellen! Op sommige dagen voel ik onze zoon op een andere manier. Alsof hij verder naar achter ligt, dieper ofzo. Maar ik voel hem wel. Probeer eens een tijdje op je linkerzij te liggen, kijken of je de kleine dan wel voelt.