Hier nu al. Vooral na het eten😁 We hopen het Tot de echo 5 maart stil te kunnen houden, maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken.
Wow veel verschillende reacties Ik ben nu bijna 13 weken en begin een buikje te krijgen, Voor mezelf al zichtbaar maar voor anderen nog niet. Vraag me af wanneer het echt zichtbaar word
Bij 14 weken echt een zichtbaar bol buikje. Daarvoor was het in de avond wat boller, maar had ook kunnen komen door teveel eten
Hier had ik met 16 weken al een redelijk bolletje, dat met een goed spannend tshirt toch wel een beetje te zien was, maar sinds dien is mijn buik niet meer gegroeid, dus hier is het nog steeds niet echt heel duidelijk voor de mensen of ik nu gewoon dik of zwanger ben, haha... Hoop dat ik gauw weer een groeispurtje krijg...
Bij mij ook. Puur darmen natuurlijk. Maar die zijn wel zo alomtegenwoordig dan dat je er echt niet omheen kunt. Echt beroerd. De echte babybult kwam natuurlijk pas met een week of zestien bij de eerste. Maar nu, tiem weken op weg, komt ie al boven m'nm'n schaambeen uit...
Ik ben 1.74 en ik ben met 59 kilo zwanger geraakt. Toen ik 6 maanden zwanger was had ik een klein mini buikje. Had in maand 7 en 8 opeens een hele grote buik. Ik ben wel zo blij dat ik geen striemen had, heb nu na de bevalling weer mijn platte buik terug
Hier in de avond zeer zichtbaar ( anderen zien een dikke vetrol denk ik haha ) overdag niets zichtbaar maar in de avond een echte bolling.
Ben inmiddels 20 weken maar niemand die het opvalt, haha! Mensen zijn zelfs verbaasd als ze horen dat ik al op de helft ben. Kan ook gewoon nog mijn eigen broeken aan! Dit is wel mijn tweede zwangerschap en als ik foto's vergelijk heb ik nu een beduidend kleiner buikje dan de vorige keer.
Vanaf 22-23 weken zoiets.. Toen is het ineens gaan groeien.. maar nog steeds niet dusdanig dat mensen verwachten dat er een tweeling in zit! Is echt bij iedereen anders blijkt wel!
Ben nu 17 weken en er ontstaat een ligte bolling nu. Maar nog geen overduidelijke babybuik. Mensen kunnen ook nog denken dat k gewoon wat dik ben.
Bij de eerste begon het met 17 weken echt op te vallen. Bij de tweede kon ik het met 8 wkn al niet meer verbergen en met 25 wkn vroegen mensen me al of ik bijna uitgerekend was.