Vrijdag ben ik gecurreteerd en ik heb mij zaterdag ziek gemeld (gezegd dat ik buikgriep heb). Omdat ik op werk veel en best zwaar moet tillen heb ik besloten de komende dagen ook thuis te blijven. Donderdag krijg ik via een telefoontje van de gynaecoloog te horen of het idd om een (partiële) mola gaat. Ik dacht eigenlijk ik wacht dan sowieso dat even af en de week niet tillen is dan voorbij. Toch voel ik me best beroerd en maak me erg zorgen wat er komen gaat. Nu vroeg ik me af hoe anderen dit aanpakken. Na een weekje weer gewoon aan het werk?
Ik ben 6 dagen na mijn curettage weer aan t werk gegaan. Erg moe maar te doen. Tillen vanaf de grond was gevoelig. De rest ging redelijk. Doe waar je je goed bij voelt. Sterkte!
Ik ben 1 dag thuis geweest en was blij dat ik daarna weer mocht werken. Ik werd gek van het thuis zitten. Lichamelijk goed te doen, maar ik hoef geen zware dingen te tillen, dat scheelt waarschijnlijk een hoop.
Ik heb me ziekgemeld voor deze week ( afgelopen dinsdag curettage gehad) Volgende week een week vakantie, wat al gepland stond en daarna ga ik weer aan het werk.. Doe waar jij je goed bij voelt, zowel lichamelijk als emotioneel.. dat advies heeft de gynaecoloog mij gegeven..