Goede zwangerschapspanty

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Druifje, 25 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Hoi allen,

Ik heb dit weekend een zwarte zwangerschapspanty bij de H&M gekocht. Nou, echt vreselijk! Hij zakt constant tot onderhand mijn knieën! Waar kan ik fijne, niet al te dure, zwangerschapspantys kopen? Die dus mooi op hun plek blijven zitten?

2. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Die van H&M zijn idd afschuwelijk. Ik ben heel blij met Noppies. Stukje duurder, maar zitten echt fijn.

3. Ballon

Ballon Niet meer actief

#3 Ballon, 25 jan 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2017
    Ik had ze ook van Noppies. Primark schijnt ze ook te hebben. Geen idee of het wat is, maar proberen kan altijd toch.

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.306
    17.209
    113
    noppies idd.
    Ik heb er ook van Prenatal maar die zijn ook waardeloos, tenzij je hele korte benen heb èn een hele dikke buik.

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik heb alleen die van de H&M en ze zitten inderdaad erg vervelend bij je kruis.

6. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Ik gebruik(te) van die losse pantybenen met zo'n siliconen plakrand. Die dus maar t/m je bovenbenen komen. Geen gedoe met speciale zwangerschapspanty's, deze kun je altijd nog aan!

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik draag (ook niet zwanger) altijd hold ups. Nooit vervelend bij je buik en makkelijk met plassen :D Ik ben fan van die van de Hunkemöller!

8. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Haha ik wou je van de H&M aanraden, die zitten bij mij echt heerlijk, maar lees dat je andere ervaring hebt.

Heb zelf geen ander merk, dus ik weet het verder niet.

9. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Ik heb het 2 pack van de HM en die zit echt heerlijk bij mij. Niet te los en ook niet te strak. Ik weet niet welke jij had ?

10. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Haha hier precies zo!

11. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Neem je dan wel de goede maat? Ik heb ze ook van de H&M en neem ze dan wel een maat groter dan normale maat want anders is het te strak en dan trekt het inderdaad naar beneden.

12. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ik zou inderdaad nog eens een maat groter kunnen proberen, misschien is het dat wel. Het was geen 2 pack, maar een enkele.

Ik ga ook eens kijken naar die hold ups en de panty's van Noppies. Moet toch verschillende dingen uitproberen om erachter te komen wat het fijnst is.

Bedankt voor de tips, dames!

Deel Deze Pagina