Mijn moeder was bij de test. Omdat ik had gebeld dat die negatief was in het licht bij het raam heel licht streepje. Dag erna positief. dus mijn moeder wist het direct maar ze had ook al een vermoeden haha Broers heb ik het bij 6/7 weken verteld. (wel is het zo dat je dan vaker te horen krijgt dat het nog mis kan gaan) wat ook zo is. Maar dat weet je zelf ook eigenlijk wel. ook als het mis gaat wil je misschien wel steun. ook omdat de vriendin van mijn broer heel graag zwanger wil worden en 1.5 jaar bezig is en ik me daar wel lullig om voelde omdat ik net 2 weken gestopt was met de pil. en al positief teste achteraf gezien: had ik liever gewacht tot 16 weken of zo bij mijn broers. Ik denk dat er niet echt een tijd voor staat en je moet doen waar je je goed bij voelt!
Wij hebben er voor gekozen onze naasten direct in te lichten. Ook omdat je dan steun hebt mocht het mis gaan. We maken het bekend als we een goede echo hebben gehad, en doen dit dan dmv onze dochter😃
Wij zijn voornemend om het direct na de eerste echo aan onze ouders te vertellen, gevolgd door onze opa en oma's, broers/ zussen en daarna de rest van de wereld, via Facebook. We hebben al een heel plannetje bedacht! Nu nog wachten tot 8 weken en 1 dag.
Ouders hebben we t al snel verteld met een week of 6. We waren wel al 4,5 jaar bezig en iedereen om ons heen wist van ons traject af. Voor ons voelde t goed om t met de rest te delen zo rond de 8 weken toen hadden we al 2 echo's gehad en we krijgen een tweeling dus had ook al vrij snel een buikje. Maar iedereen doet zoals ie t wil😊
Ik vertelde het ook snel daar kreeg ik akelig spijt van. Kijk maar in mijn onderschrift heel erg zwanger voelde ik me maar op de eerste echo bleek dat er niets meer groeide Jullie moeten echt moment pakken dat jullie het beste vinden wij doen het anders mocht er nog een volgende keer komen
Aan onze ouders direct verteld (5 weken)rest vd fam en vrienden weten het nog niet. Zolang er niets te zien is houden wij het geheim