wanneer zwangerschaps- BH?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vanes, 12 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik heb daar nog geen last van dus hou voorlopig nog beugel bh's aan...
     
  2. MariekeV

    MariekeV Fanatiek lid

    28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Hier in Zweden hebben ze alleen voedingsbeha's dus toen ik twee weken geleden in Nederland was heb ik gelijk een zwangerschapsbeha bij de hema gehaald (lelijke bandjes idd maar wat zit dat ding lekker!) en ik heb er een gekregen van een duurder merk. Ben van een kleine B onderweg naar een C en heb al strechtsmarks op 1 van mijn borsten.. en pijn dat ze af en toe doen! Hier in Zweden heeft het allemaal beugels, kant, stiksels... Ik krijg ook blauwe ribben van de beugels en als er stikels aan de binnenkant zitten dan verga ik van de jeuk. :( En thuis loop ik nog regelmatig zonder bh rond. Misschien ook niet goed maar zo lekker.
     
  3. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik heb inmiddels wel alle beugels uit mijn bh's gehaald, en heb gisteren bij de hema een voedings bh gekocht ,.... heb hem alleen nog niet geprobeerd,.. haha had er ook zo'n heerlijk sexy slipje bij hahaha xl was al heel groot, leek wel een badpak, maar ik nam dus xxl :)
     
  4. Niet meer actief

    Inderdaad mooi,
    maar ook erg duur!
    Ik ben meer het Hema-type geloof ik, hahahaha!
     
  5. Niet meer actief

  6. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    nog geen last van. Hopelijk blijft dat ook zo, want ik heb al een grote maat en dan wordt het nog groter.. :confused:
    Maar omdat ik lang ben valt het minder op, maar het gezeul straks draag je wel mee..
     
  7. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik draag nog steeds mn eigen bh's.
    met beugel en vulling.
    ik denk dat het bij iedereen anders is.
    mijn borsten zijn ook niet klein want ik heb cup-c maar ze zijn niet veel gegroeit...alleen zachter geworden :)
     
  8. Niet meer actief

    Ik heb er ook nog geen.
    Ik weet niet of me borsten nog groeien?
    Want ik heb er geen pijn meer aan, alleen me tepels jeuken zo erg....
     
  9. prinsessebes

    prinsessebes Actief lid

    12 jun 2007
    168
    0
    0
    Zoek eens op het internet naar Beha's van Anita Maternity. Dat zijn goede beha's die ook in grotere maten verkrijgbaar zijn. Ik heb van de week bij livera van dat merk een simpele zwarte meegroeibeha gekocht. Het zit echt superlekker, en het geeft voldoende steun. De prijs viel mij reuzemee. (Mocht je de prijs willen weten, stuur me dan ff een PB.)

    Veel succes!

    Liefs,
    Sonja
     
  10. Samama

    Samama Niet meer actief

    Ik draag nog steeds mijn eigen bh's. Mijn borsten zijn ( nog ) niet zo mega gegroeid gelukkig!
     

Deel Deze Pagina