voel zo weinig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vincel, 28 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vincel

    Vincel Niet meer actief

    hoi hoi,

    Wie heeft ook dat ze zo weinig zwangerschapskwaaltjes heeft. In mijn omgeving zegt iedereen altijd, "nou meid...er staat je wat te wachten, misselijkheid, pijnlijke borsten en ga zo maar doo.

    Maar heb geen pijnlijke borsten, ben niet misselijk of iets dergelijks...heb alleen af en toe steken in mijn buik.

    Kent iemand dat?

    groetjes Maaike
     
  2. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Heb/had ook nooit geen kwaaltjes.. moet je blij om zijn, zou niet graag willen ruilen met de dames die het wel hebben! :)
     
  3. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    zullen we ruilen? :)
    Ik heb er wel enorm last van, vanaf week 5 begon ik me echt misselijk te voelen..
    Wees maar blij meis, niet iedereen kan er over mee praten..
     
  4. Niet meer actief

    Idd, bij mij begon het ook al met 5 weken.
    Word er ondertussen gek van, misselijk iedere keer na het eten.
    Erg moe, duizelig, erg pijnlijke borsten kon toen nog niet eens normaal een bh aan, nu valt het reuze mee.

    Dus wees blij dat je nergens last van hebt, wou dat ik dat had :D
     
  5. hironobesh

    hironobesh Bekend lid

    14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Hai,

    Ik had tijdens mijn zwangerschap alleen maar last van maagzuur.
    Verder had ik helemaal nergens last van.

    Liefs,
    Hillegonda
     
  6. memke

    memke Actief lid

    15 jun 2007
    217
    0
    0
    Friesland
    ik had met mijn 1e zwangerschap vele kwaaltjes, pijnlijke borsten,opgezette darmen,maagzuur,moe enz enz enz..
    Maar nu had ik ook helemaal geen kwaaltjes..Ik maakte me eerst al zorgen omdat ik nergens last van had, maar wees blij dat je geen kwaaltjes hebt! En nu heb ik BI,ook lastig maar ja verder niks
     
  7. Marijntje

    Marijntje Bekend lid

    9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Hoi,

    Ik had in het begin ook nergens last van en was helemaal niet misselijk. In tegendeel zelfs. Maar bij 30 weken kreeg ik opeens last van hypertensie (terwijl ik altijd een onderdruk had van 60/65) en enorm opgezwollen benen, enkels en voeten dus wat niet is kan nog komen! Geniet er ondertussen maar van dat je niet zo veel kwaaltjes hebt.

    M
     
  8. Happyliesje

    Happyliesje Actief lid

    hey

    was in het begin van mijn zwangerschap alleen snel moe. ben ook nooit misselijk geweest, kon alles eten, enz.

    Pas vanaf week 30 ongeveer ben ik een beetje last beginnen krijgen van maagzuur, maar ook dat valt reuze mee vergeleken met wat ik al van andere mama's en zwangeren heb vernomen.

    Wees heeeeel blij zolang je geen last hebt van al die dingen en hopelijk heb je een even leuke zwangerschap als mij.
     
  9. Ties

    Ties Lid

    1 aug 2007
    73
    0
    0
    Hoi

    Hier ook nog steeds af en toe vlaag van misselijkheid, drink wel weinig koffie en af en toe zere borsten.

    Terwijl ik bij de eerste nu al heel misselijk begon te worden.
     
  10. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Je bent nog erg kort zwanger.. kwaaltjes kunnen nog zeker komen.. dus geniet er nog maar van zolang je daar geen last van hebt.
     
  11. Princess

    Princess Actief lid

    Ik heb ook geen kwaaltjes...
    Alleen soms gevoelige borsten als ik eraan kom, that's it...
    Afwachten maar zeker?
     
  12. Princess

    Princess Actief lid

    Ik zie net dat we even ver zijn!
     
  13. sweetdushi

    sweetdushi Bekend lid

    24 jun 2007
    685
    0
    0
    Nou dan heb je echt geluk. Wil wel met je ruilen hoor. Ben in de 4de maand nog altijd beroerd haha.
     
  14. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hier idem dito meid, enkel af en toe wat moeheid die de kop opsteekt en last van maagzuur (maar heb mijn leven lang al maagproblemen dus dat is niet zo gek)...

    dus wat dat betreft kan ik enkel maar zeggen wees maar blij als je wel eens verhalen van andere leest...en daar staat tegenover het kan zo weer veranderen hoor, dat je met je hoofd boven de pot ligt o.i.d. ;)

    ben nu bijna 26 wkn en verder ook niet veel "kwaaltjes" maar had ik bij de andere 2 gelukkig ook niet...

    succes en een goede zwangerschap toegewenst... :)
     
  15. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hoi
    Geniet ervan!
    Ik heb ook weinig tot geen last van kwaaltjes gehad tot nu toe. Wel piepkleine dingetjes, maar niet noemenswaardig.
    Laatje niet gek maken door verhalen van anderen!
    Groetjes sanneke
     

Deel Deze Pagina