Ik weet het meiden, afwachten is het toverwoord, maar ik wil jullie echt even wat vragen. 17 februari was mijn vorige ongi, dus cyclus, begonnen. Ik heb mijn eerste cyclus gehad van 24 en een tweede van 23. Ik denk dat mijn eisprong op 27 (zondag)februari is geweest, ik had namelijk de 26e(zaterdag) tot diep in de nacht heel erg veel buikpijn. Zondagavond geklust. (en voor ei door werk de laatste keer op woensdag) Nu kreeg ik vanmorgen (op dag 21) roze verlies. Vandaag over de dag ook nog wat bruin met wat rode spikkeltjes. Twee keer een vlekje op een mini tampon, dus niet noemenwaardig. Ik heb wel veel last van liezen en bovenbenen, maar dat heb ik normaal nooit. Ook zet mijn ongi altijd wel goed door.. Maar nu mijn vraag, zou dit nog innestelingsbloeding kunnen zijn? Op 11 dpo? Want als het mijn ongi is is het wel heel erg vroeg! Verder voel ik me ook helemaal niet ongesteld, das vreemd. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen of meningen! Tnx
Het ziet er tot nu toe goed uit. Na gister half 9 niks meer gespot, dat heb ik nooit eerder gehad. Zet altijd wel langzaam door, zeker bij afvegen enzovoort.... We wachten dus af!