Even een vraagje van een onzekere! Ging vanavond uit eten met collega's van mijn vriend en ik had me een last van mijn rug en mijn buik! Ik ben bijna 12 weken dus ben blij als ik die grens heb gehaald! Is dit nu die groeipijn waar iedereen het over heeft of moet ik me zorgen maken? Meestal hoor je toch last van je buik rond nod, dit had ik ook maar nu weer last van mijn buik en onder in mijn rug! HELLUP!!!
Ik heb dat ook wel eens, blijft op komen zetten hoor! Niets om je druk over te maken! Hier heb ik telkens wel een dagje in de 1 a 2 weken met menstruatie achtige pijnen in onderbuik en onderrug. Maar alles gaat gewoon goed hier.
Ik heb ook geregeld last gehad van mijn rug, mensturatiepijn leek het wel. Dat heb ik nu nog steeds wel eens, niets om je zorgen om te maken. Ook had ik last van mijn buik, nare steken, die was bandenpijn. Na 16 weken was dit wel over maar nu, na 26 weken, komt het weer terug. Het hoort er allemaal bij, schijnt! Als je het echt niet vertrouwd, gewoon je vk bellen!! daar zijn ze voor!!
Ik had vanaf 13 weken tot 18 weken regelmatig erge buikpijn. Was hier ook best paniekerig over maar zoals je aan mijn banner kan zien, het gaat nog steeds goed
Ook ik heb in het begin last gehad van pijn in mijn buik en onderrug, kan dus ook te maken hebben omdat je baarmoeder gaat groeien e.d Maar mocht je het niet vertrouwen kan je idd wel even bellen met de verloskundige, liever een keer teveel gebeld dan misschien zorgen maken.. En daar is een verloskundige voor.
Bedankt voor jullie reacties! Heb ook nog de VK gebeld en die zei hetzelfde als jullie. Ik had in het vroege begin wel een beetje menstruatieachtige buikpijn rond de 5/6 weken. Nu dus een beetje anders en volgens haar inderdaad bandenpijn. Mijn baarmoeder komt omhoog achter mijn schaambot vandaan. Laat die babybuik maar komen dan!