wanneer zwangerschapsbroeken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jewe, 13 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valhalla

valhalla Niet meer actief

Heb denk ik de zelfde als jij, die zitten echt zalig! Normaal heb ik een hekel aan dingen over mijn buik maar deze is en lekker zacht, en die broek blijft ook nog eens goed zitten :p

Je hebt ook zwangerschapsbroeken die onder je buik zitten waarbij je dan de tailleband zelf wijder of strakker maken. Zijn van Vita Vida geloof ik. Heb je niet meteen zo'n zwangerschapsbroek aan zeg maar...

2. Sommige mensen geven tips over dat jeans niet meerekt enzo dat je die beter niet te strak kan kopen.. maar dit scheelt heel erg per persoon. Ik ben dus geen gram op mijn kont en benen aangekomen. Ik heb de allerkleinste maat en die is nogal ruim bij kont en benen ik hoopte erin te groeien, maar tot nu toe nog niet gebeurd! Ik vind het niet staan dat het nu slobbert om mijn benen heen.. maar ja zwangerschapskleding is gewoon moeilijk te vinden als je erg slank bent.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nou heb er 1 gekocht bij de C&A. Hij zat fijn en was niet duur, dus al kan ik hem maar even aan dan is het nog niet zo zonde.

Maar wat een ramp die zwangerschapsbroeken. :$ sommige zijn echt verschrikkelijk!

4. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    @Jewe, mooi zo! Ik denk dat ik die van mij ook niet lang aan kan hoor. We zien wel!

@valhalla, past die van jou nog steeds? Of heb je hem pas net?

@Desiree, ik zag ook rokjes, misschien met leuke laarzen eronder??

@allen, pff heb net alweer 2 uur op de bank liggen pitten en ga nu verplaatsen naar bed, die HCG...

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Desiree, dat klopt wat jij zegt. Ben ook nog niets aangekomen en heb normaal maat 36/38 maar van zwangerschapskleding is vaak een s nog aan de ruime kant.

Tata, die van mij zit (ondanks aan de maat zijnde buik) nog steeds heerlijk. Slaap wel! ;)

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Gewoon kopen wanneer jij het nodig vind....
    Ik liep met 7 weken al in zw.kleding.....
    Heb 1 spijkerbroek gekocht bij prenatal (mamalicious), 1 jogginbroek bij h&m, en een rokje.......Zit heerlijk....Shirtje eroverheen, niemand ziet het.....en het zit fantastisch!

7. Dani11

Dani11 Niet meer actief

#27 Dani11, 13 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2009
    Ik heb nog helemaal geen positiebroek aan gehad :( Ik heb bijna nog geen zwangerschapsbuik alleen bij mn maag is het wat voller geworden (zie foto) het is echt alleen zo'n puntje, ben ook nog geen gram aangekomen.....ben niet slank hoor weeg 98 kilo....heb er wel 3 liggen maar daar verzuip ik nog steeds in. Maar vind het ook zonde om gewone broeken in een maat groter te kopen. Heb tot nu toe alles met leggings en jurkjes erop gedaan, zit ook wel heerlijk vind ik. Maar ik wil graag zo'n mooie dikke buik :(:( vraag me af of en wanneer die nog zal komen.

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik had mn eerste zwangerschapsbroek met 14 weken aan, dat ws vooral een lossere elastieken band, maar nog niet met zo'n flap zeg maar...
    deze eerste broek was zo'n opluchting, en je zag bijna niet dat het een zw broek was. die andere broeken heb ik pas later aangedaan met echt een buik zeg maar. toen zat mn eerste broek ook minder lekker...

9. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

hey meiden ik loop ook nog steeds zonder zwangerschapsbroeken. Ik heb dan wel allemaal spijkerbroeken die laag zitten, maar ik merk toch wel dat ik aan het einde van de dag niet meer lekker erin zit. Mijn buik gaat meestal dan heel erg opzetten. Maar volgens mij moet je het gewoon gaan dragen zodra je broeken niet meer lekker zitten

10. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Nou, ik heb hem aangehad vandaag en niemand zag iets!! Yeah!

11. Hahahaha... :D zitten zeker echt vreselijke bij! Maar ja das altijd met kleding :p.

@ tata ja heb ook rokjes van noppies die passen wel, maar laarzen vind ik zo warm nu :D heb niet zulke mooie benen ook. Echt van die melkflessen :D.

Deel Deze Pagina