Hallo zwangere dames, Hadden jullie bij jullie 2de of 3de sneller een buikje? Had bij me eerste 2 Kids flink overgewicht en ondertussen 83kg minder en zwanger van de 3de. Nu hoop ik natuurlijk een mooi buikje te krijgen en snel😂😜. Dit wordt onze laaste zwangerschap en zal er dus dubbel van genieten.
bij mijn 2e begon ik al zwangerschapskleding te dragen rond de 8 weken, had al meteen een hele opgezette buik. Ik hield toen ook veel meer vocht vast dan bij de 1e. Nu 5 weken en 4 dagen zwanger van de 3e, tot nu toe gaan m'n gewone broeken nog dicht, maar ik merk wel dat ik 's avonds blij ben als ik 'm uit kan doen, omdat hij dat wel wat strak zit
WoW 83kg afgevallen!! Respect! Hier bij de derde minder snel buikje dan bij de tweede maar sneller dan bij de eerste geniet van je zwangerschap!
Heb overgewicht, maar wel altijd een mooi ronde babybuik gehad in zwangerschappen. Bij de eerste begon dit rond 20-21 wkn, bij de tweede rond 9 wkn en bij de derde ontplofte mijn buik al zowat op nod en kon ik met 5 wkn $) niets anders meer aan dan positiebroeken...
Eerste pas met 22 weken iets te zien tweede met 11 weken al flink wat te zien. Nu de derde en in de avond lijk k soms wel halvewegen maar dit zijn natuurlijk de darmen.. ik denk dat het per persoon en per zwangerschap verschillend is.
Wauw 83 kilo minder wat ontzettend knap zeg!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben nu zwanger van de 3e en had met 10 weken al een aardig buikje en met 12 was die al flink! Nu groeit hij wat minder hard maar dat vind ik helemaal niet erg heb al last van m'n rug genoeg op het moment
Bij de eerste kreeg ik met 19 weken een buikje. Deze keer met acht weken al. Momenteel ben ik 19 weken en heb echt al een behoorlijke buik, heb ook geen overgewicht trouwens.
Hier zei mijn vader vorige week dat ik al een hele buik kreeg. Bij de eerste zag je het rond 20 weken terwijl ik toen 10 kilo minder woog 😵 alles voelt ook al strakker en moet al zwangerschapskleding dragen. Hier overigens behoorlijk wat overgewicht, maar toch optijd een buik vind ik.
Bij de eerste kreeg ik pas rond 20 weken een buikje. Bij de tweede was dit al rond 12 weken en nu al sinds een week of 6.