17 januari 2011 was ik uitgerekend en afgelopen winter was KOUD . Ik heb geen jas gekocht, vond ik zonde van mn geld. Ik had nog een jas liggen met knoopsluiting en die knopen heb ik versteld. Tot het eind van mijn zwangerschap heb ik die jas kunnen dragen en ik ben iedere dag buiten geweest
Ik ben eind oktober uitgerekend maar ik heb bij C&A twee poncho's gekocht. Voor die paar weken vond ik dat een prima oplossing. Je hebt er al een voor vijftien euro. Da's geen geld. Nu met die regen vind ik het wel fijn dat mijn buik bedekt is, plu mee en klaar. Misschien een tip voor de okt. en nov. mama's?
Zwangerschapsduffelcoat - Boven - bonprix.nl ...ik heb deze in m'n eigen maat besteld en heb nog ruimte om te groeien, ik hou 'm dus
Bedankt! Heb je wel al echt een flinke buik, of niet? Ik heb nu al een toeter, en ben bang dat ik er in de echte winter echt niet in pas...
ik heb gister net ook de jas van bonprix binnen gekregen die ik besteld had Positiemantel - Boven - bonprix.nl /. Ik heb deze zwarte besteld omdat ik eind oktober uitgerekend ben en dus niet echt een winterjas nodig heb. Gewoon in mijn eigen maat besteld en hij past prima, kan er nog in doorgroeien zelfs
ik heb via marktplaats een mooi tweedehandsje gevonden mss een idee? Tís voor maar even. ik had er een die ik kon gebruiken in zomer en winter vanwege een binnejas die je er extra in kon zetten.
Ik heb een leuke jas bij Bonprix besteld, die was niet duur (uit mijn hoofd 40 euro) en aangezien ik er toch de hele winter nog mee moet doen vind ik het wel waard. Zwangerschapsjas - Boven - bonprix.nl in het wit. Ik heb zelfs een maat kleiner besteld dan ik normaal draag want hij valt echt ruim.