Ik ben 15 kilo aangekomen en er zijn er inmiddels 9 af. Heb zo'n gevoel dat die laatste 6 kilo moeilijk gaan worden, maar misschien ben ik ook wel ongeduldig Heb vooral nog brede heupen en bovenbenen, daarom passen mijn oude broeken helaas nog niet.
Ben in totaal 18 kilo aangekomen en zit nu nog 2 kilo boven m'n oude gewicht. Pas ook bijna weer al m'n kleren. Die laatste kilo's gaan alleen zo langzaam
ik ben er +35 aangekomen en er zijn er toch wel meer dan 15 blijven hangen hoor. Nu met de 2de zwangerschap ben ik er 8 aangekomen en moet ik zeker nog wel wat weken. Maar 35 zullen het er niet worden ..
Tijdens mijn zwangerschap ben ik 13,5 kilo aangekomen en na 3 weken was ik die 13,5 kilo weer kwijt.Wil er graag nog meer af hebben en ga dus in het nieuwe jaar weer lijnen maar nu nog even niet ga nog eventjes genieten van het kerstdiner Heb ook wel bredere heupen aan over gehouden maar goed heb er twee pracht kids voor terug gekregen! Liefs Claudia
Heb ik geen problemen mee gehad... Van de eerste 6.5 kg bij, 2 dagen na de bevalling terug op oude gewicht en van de tweede 4.5 kg bij en zelfde dag van de bevalling bijna 4 kilo minder dan oude gewicht. Nu nog geen 13 weken ver en al 3.7 kg afgevallen... Zal weer geen problemen hebben met het verliezen van de kilo's, eerder problemen om ze er trug bij te krijgen vrees ik.