Hi Allemaal Ik kon vannacht weer niet slapen. Telkens ben ik om 3 uur en om 6 uur wakker. Aan de ene kant heb ik die nachtrust erg nodig en aan de andere kant denk ik weleens ''misschien wel handig voor straks dan ben ik dat iig gewend Ze is erg beweeglijk de laatste tijd, vooral gisteren voelde ik mijn hele buik golven en die plopjes die je ook vanaf de buitenkant ziet is erg bijzonder. Wat ik mij afvroeg was, wat ze nou precies doet? Een schop wil ik het niet noemen, of is inderdaad haar voetje die steeds langs mijn buik gaat, of swem ze gewoon steeds tegen mijn buikwand aan, of is het een handje. Misschien rare vraag maar ik was erg benieuwd waarom ik haar nou steeds voel en wat ze dan doet.
Ik heb het ook... mooi gezicht he. Denk dat ze zich aan het verplaatsen is ... Zie dat een bobbel van de ene kant, naar de andere gaan ...
als die meid van mij op mij lijkt dan is ze d'r 'kamertje' aan het verbouwen.... "hmm.. vandaag de placenta links en de wanden vandaag blauw!" Ze is gewoon aan het bewegen en omdat de spierkracht nog niet heel sterk is voel je een ploppend iets. Groetjes, Danielle
Ik vroeg me dit ook af, vind het wel een super geweldig iets en ga het straks ook missen denk ik. Ik zeg meestal ook dat onze frummel de boel aan het verbouwen is liefs
Het schijnt dat als je de kleine na de bevalling naast je op bed legt, dat hij/zij dan in de eerste week dezelfde bewegingen maakt als in je buik, dus dan kun je ook zien wat ze al die tijd in je buik deed. Mij houd ze ook uren uit mijn slaap.