hi allemaal het is dan wel geen baby uitzet maar je hebt het wel nodig. wanneer zijn jullie zwangerschapskleding gaan dragen? en waar heb je het vandaan? liefs luusje
Ik ben momenteel zwanger van de 2e en kan tegen het eind van de middag / avond mn broek niet meer dichthouden, zit te strak, niet lekker. Ik heb dit weekend voor t eerst mn broek uit de kast getrokken. Heb nog broeken liggen van mn dochtertje destijds. Als we het iedereen hebben verteld, wil ik het dragen ook naar mn werk, nu wordt het nog knoop open en wijde(re) kleding dragen. Mn buik is gewoon zichtbaar (ookal komt t nu nog door mn darmen)... pfff
Ik had geloof ik mijn eerste broek met een week of 13-14 aan. Mijn eigen broeken zaten aan het einde van de dag zo niet lekker meer dat ik liever in mn joggingbroekie/pyamabroek liep zodra ik thuis was. Ik haal mn kleding meestal bij de Miss Etam om bij Prenatal. xxx Sas
ik draag nog steeds mijn eigen kleding en moet zelfs een riem om anders zakken mijn broeken van mijn kont af. Ben wel 8 kilo afgevallen in de zw.schap
dat ging hier net zo.. met 6 weken dus ook al m'n positiebroeken van de vorige zwangerschap aan. En wanneer je het moet doen, hangt dus van je huidige kleding af -hoe lang rekt het lekker mee- en vooral van hoe lekker je kleding nog zit. Als het bij je buik gaat knellen, kun je een positie broek aanschaffen. Je kan er ook voor kiezen tijdelijk je knoop los te doen, eventueel met een elastiekje er door. Shirtjes etc, kunnen vaak wat langer mee dan broeken. Ik zou alleen niet wachten tot je broeken écht niet meer kunnen... Ik hoor heel veel van: pffff toch een opluchting die positiebroeken. En dan ben je dus eigenlijk wat te laat geweest denk ik.
Ik had ze geloof ik met een week of 10 aan. Me eigen broeken zaten gewoon niet lekker meer, deden zeer. Ook heb ik heel veel leggings met tuniekjes gedragen in het begin die zaten nog het aller lekkerst. Toen ik wat verder in de zwangerschap was heb ik gelijk een hele berg gekocht. Ik vond de kleding van Mamalicious erg leuk en fijn zitten en is ook niet zo super duur. Goedkoper als Noppies in elk geval. Ik had ook een jeans van Noppies maar die vond ik niet zo fijn zitten en was best wel duur (ik meen iets van 80 euro) Ik had bij buikbanden.com ook een aantal buikbanden besteld. Daardoor kon ik mijn eigen shirtjes nog wat langer door dragen en de banden stonden ook nog eens heel leuk, kreeg er in elk geval veel reacties op.
Ik heb met 21 weken mijn eerste broek aangedaan... 's avonds had ik wel eerder een makkelijk zittende broek aan.
Ik heb nu al een positierokje die ik regelmatig aan doe en de eerste broek moet ik nog bij iemand halen (2ehands). Merkte met 8 weken dat het 's avonds al begon te knellen, maar nu ook overdag heb ik vooral last van de rand van mn broek, deze zakt nu namelijk onder mn buik.
hier met colin rond 7 weken de eerste zwangerschapsbroeken aangetrokken erg veel last van de darmen in combinatie met een slechte rug die niet prettig voelt als iets strak zit. Nu ben ik denk ik genoodzaakt met 4 a 5 weken al over te gaan , kan nu al mijn spijkerbroek niet meer aan. Ben wrs. zwanger en nu 3 weken. Kocht kleding bij miss etam, hema, marktplaats en prenatal als ik er kwam.
Ik met een week of 12, toen kon ik echt mijn eigen broeken niet meer aan, rits ging niet meer dicht. Heb m'n kleding overal vandaan, online, bij Prenatal, Bo Lifestyle (Noppies of Mama Licious) en miss Etam. Veel kleding gaat snel in de aanbieding hoor, dus het is handig regelmatig even te kijken!
Heb al vanaf de 9e week positie broeken aan, was het zat dat knellende gevoel! Ik ben bij miss etam geslaagd en H&M leuke en betaalbare prijzen
Ik heb vorige week een hoop zw.kleding van mijn schoonzusje mee genomen. Ik vind het zelf eigenlijk nog te vroeg om de positiebroeken echt te gaan dragen. Overdag zitten mijn eigen broeken nog wel goed, rond een uurtje of 3 begint het allemaal wat te knellen dus eenmaal thuis zijn ze snel uit. Probeer nu veel (gewone) jurkjes te dragen maar ik denk dat het hier ook niet lang meer duurt voor de positiebroeken aan gaan...
Ik heb 1 positiespijkerbroek gekocht met 15,5 week. Maar draag mn gewone kleren nog het meeste. Mn broek kwam bij C&A vandaan.
Ik kon bij zo'n 9wkn zwangerschap mijn normale broeken niet meer goed dicht krijgen en/of dat ze lekker zaten. Ik kocht voornamelijk mijn zwangerschapskleding bij de H&M en Miss Etam.
Waar ik mee zit is het dragen van positiekleding. Heb over het algemeen nog al wat straker zittende bovenkleding. Indien ik nu over ga op losse(re) blousen e.d. valt het op, ook wanneer ik een positie broek aan doe, valt mn buik, mee op. Het is mn tweede en het zijn mn darmen, maar mn buik is echt aanwezig. We hebben het nog niet verteld aan de rest (enkel mn broer, mn oma en mn schoonouders). Veel familie verjaardagen op de agenda. Als ik die broeken nu aan doe valt het meteen op. We wilde wachten tot 12 weken, dat gaat niet lukken. We hebben een goede echo achter de rug, indien volgende week woensdag de echo ook goed is, vertellen we het maar (ben dan 8w3d). DOor de vele miskramen durf ik het simpelweg niet eerder te vertellen. Volgende week zou ik nog bang zijn dat t mis zou gaan. tis wat die onzekerheid. Hebben jullie het eerder verteld of viel jullie buik niet zo op bijhet dragen van positiebroeken?
bij mij was het niemand opgevallen, aangezien de broeken, op de buikband na dan, toch normaal eruit zien? Als je dan een shirt of trui aandoet wat over die stretchband heen valt, denk ik niet dat het opvalt.
Mn schoonmoeder viel het op. Die weet het dan, maar we waren daar alleen t weekend, dus kon een positiebroek aan. Trui eroverheen zat lekker, maar het viel toch op. ben gezet van mezelf, maar met deze zw.schap is het toch nu al goed te zien Gelukkig morgen en woensdag nog werken dan vrij tot maandag, woensdagavond echo en dan vertellen indien echo goed is, kan ik oook zonder opmerkingen die broeken aan. Ik heb er met mn dochtertje echt geen last van gehad, nu wel raar is dat he?