buikfoto 16 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wonderbaby, 23 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby

13 jun 2010
    70
    1
    6
    Wat vinden jullie
    Is dit een normale buik voor 16 weken.

Bijgevoegde bestanden:

2. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Geen idee, bij de een zie je dan al
    duidelijk een buik bij de ander, zoals bij mij was het door niemand te zien behalve mijzelf.
    Niet te onzeker over zijn je hebt er toch niets over te zeggen hoe groot/klein die wordt.
    Krijg nog steeds te horen dat ik kleine buik heb.

3. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Even mijn foto's teruggekeken, maar lijkt er aardig op hoor! Vanaf een week of 15/16 had ik ineens een echt "zwanger" buikje, vanaf 20 weken ging t heel hard! Nu zit ie me in de weg :)

4. life

life Niet meer actief

Vind het eigenlijk een super mooie buik. Ik had nog geen buik hoor kreeg ik pas een beetje bij een week of 20.
    Altijd klein buikje gehad en nu is die wat grotee, maar vriendin van mij had dan weer een hele grote buik.
    Verschild exht per persoon denk ik zo, ik zou trots zijn op zo buikje kan je lekker showen;)

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Mooie buik! Ik ben 25 weken en mijn buik is kleiner dus of het normaal is... Geen idee!

sadadd vindt dit leuk.
  6. miep84

miep84 Niet meer actief

Ik had ook zoiets met 16wk. Bij mij groiede het hard tot ongeveer 32 weken, daarna veel minder hard en ben ik op t laatst niet echt veel meer gegroeid. Iedereen is anders, maar je hebt een mooie buik hoor!!

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mijne was nog wat groter. Maar mooie buik en iedereen groeit anders dus tja wat is normaal?

8. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    Mooie buik!
    Ik denk dat je alleen kunt oordelen op de metingen die je verloskundige maakt. Als zij zegt dat het goed is.. :)
    's Avonds lijk ik met mn darmenbuik(en vetrol) wel 15+ weken!

9. Miertje82

Miertje82 Lid

22 jul 2009
    62
    0
    0
    Lijkt heel veel op mijn buik! Ik ben ook 16 weken zwanger en de vk zei dat m'n baarmoeder iets voor ligt in groei dus dat kan bij jou ook het geval zijn. Zegt niks over het kindje want bij m'n eerste zwangerschap had ik dat ook en ons ventje was gemiddeld qua groei. Ik had op het eind wel een enorme toeter en dat zal nu ook wel het geval zijn ;). Kindje heeft in elk geval genoeg ruimte om te zwemmen! :D

10. Emmanuelle82

Emmanuelle82 Actief lid

9 mrt 2013
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles is normaal toch? De een is sneller dikker dan de ander en bij sommigen zie je op het einde van de zwangerschap nog steeds geen buik.... Ligt er maar net aan hoe je bouw is, hoe het kindje ligt, hoe sterk je buikspieren zijn etc... Zolang je vk het goed vindt is het goed!

11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Mooie buik hoor mijne is nog en eind groter hihi

12. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.000
    6.750
    113
    zuid-holland zuid
    prima buik hoor, die van mij ziet er sochtends ook ongeveer zo uit, maar savonds aan het eind van de dag is hij nog 2x zo groot ;)

13. wonderbaby

13 jun 2010
    70
    1
    6
    Bedankt voor jullie reactie's. Kreeg van mensen om me heen de opmerking waar blijft die buik terwijl ik vind dat er toch al wat aan zit omdat het voorheen helemaal plat was. Ben nu toch wel gerustgesteld dat ik een normale buik heb voor deze tijd.

Deel Deze Pagina