heel positief! had in Januari een paar zomerbroeken besteld (ging op zomervakantie en kon niet meer in mijn oude collectie...). Binnen de 4 dagen binnen gekregen. Ook het "eigen merk" is goed van kwaliteit vind ik persoonlijk.
Al diverse keren besteld en steeds tevreden! Wel één keer gehad dat ik nog een betalingsherinnering kreeg nadat ik een artikel had teruggestuurd, maar na een telefoontje was dat meteen opgelost (de terugzending was nog niet verwerkt). Ik vind er vooral handige artikelen die ik elders niet direct vind.
Qua spullen, levering e.d. goede ervaringen, qua terugsturen slechte ervaringen! Allereerst werkten ze met een terugstuurservice die nergens in de stad zat (en ik woon in Zoetermeer, is toch een redelijk grote stad) en toen kreeg ik steeds herinneringen en aanmaningen, terwijl het spul allang terug was!
Ik heb hele goede ervaringen en ik vind hier idd spullen die ik ergens anders niet tegn kom. Doen dus!
hele goede ervaringen spullen werden mooi en op tijd geleverd toen er wat mis was met de maxi cosi ( van mutsy) ben ik naar de winkel gegaan en ze hebben een nieuwe besteld....en zo omgeruild. ook later een buggy besteld via internet en afgehaald stond keurig klaar. nu ook mijn schoonzusje erheen gestuurd die heeft dus ook haar kamertje + wagen er gekocht....
Ik vind alleen de manier van afleveren schandalig. Ze hadden het buiten voor de deur gezet omdat we niet thuis waren. Verstopt achter de kliko van de buren, voor hetzelfde geldt hadden we er pas dagen laten gekeken of de buren. De buren nemen het meestal aan voor ons als we er niet zijn. Ik heb babywalz toen gemaild en er kon niet eens een sorry vanaf. De spullen vond ik ook niet super, ik koop er nooit meer!
oeps sorry was vanmorgen denk nog niet wakker dacht dat er babydump stond..... maar met babywalz heb ik ook goed ervaringen hoor....snelle levering van wat we besteld hadden, babyhangmat voro buiten of binnen... alleen met Kidswalz hebben we meer problemen die reageren gewoon niet op een mail...
ja idd erg tevreden tot nu toe alle spullen gehad die ik besteld had nu weer wat besteld van de week,2zwangerschapsslips en bh en nike shirtje voor lorenzo nu w8 tot het binnen is
Tevreden..... hier was het trouwens gewoon bij de buren afgegeven... omdat we er niet waren.. en briefje bij ons in de bus...