Net op de fiets een botsing met een auto gehad. De baby begon toen ik thuis was na een kwartiertje wel weer te schoppen en ben niet op mn buik gevallen. Zouden jullie het voor de zekerheid laten checken, of zo laten? (ben 24 weken zwanger). Verder op zich heelhuids mee weg gekomen. Dikke blauwe bult op een knie en overal spierpijn, dat wel. Ook mn buikspieren wat verrekt maar verder geen grote dingen.
Jazeker!je weet niet of er intern iets mis is.je bent toch zwanger dus ik zou zeker ongerust zijn.wel fijn dat je de kleine hebt gevoeld!
Vervelend voor je! Ik denk dat de kleine veilig zit hoor, maar voor je eigen gemoedsrust zou ik even laten checken
Jazeker. Bij mijn vorige zwangerschap hebben we een kleine botsing met de auto gehad, ik voelde de baby toen ook goed, maar ben wel naar de verloskundige gegaan. Die heeft ons voor echo en CTG naar het ziekenhuis gestuurd. Alles was overigens in orde hoor. Voor de zekerheid zou ik het in jouw situatie wel laten checken, al was het maar voor mijn eigen gemoedsrust.
afgelopen dec ook ongeluk gehad op fiets en kreeg te horen van de gyn áltijd dan te laten checken omdat er risico's zijn dat er stukje placenta loslaten bv
Ik zou het, vooral voor je eigen gemoedsrust, laten checken. Of in ieder geval je verloskundige bellen, zij kan dan een inschatting maken hoe of wat!
Ga ik toch maar even bellen. Twijfelde omdat ik dacht ja, hij beweegt goed en ben niet met stuur oid in mn buik gekomen. Andere kant, want van binnen gebeurd zie je niet.
Wat zei de verloskundige? Goed van je dat je gebeld hebt. Een baby zit echt heel veilig verpakt, maar gewoon voor je eigen gemoedsrust em dat kleine stukje 'wat nou als toch' zou ik het laten checken.
Ja zeker weten ff na laten kijken. ik heb vorige maand een aanrijding gehad, iemand reed me aan ( auto - auto aanrijding ) Heb echo gehad en bloedonderzoek.. kans dat er wat aan de hand is klein maar voor je eigen gemoedsrust zou ik het wel laten checken. succes
Oei dat is schrikken meis! Idd zeker even laten checken maar ik geloof dat je ondertussen al gebeld hebt? Hoe is het gegaan?
Zou inderdaad even je VK bellen. Ben met ongeveer 30 weken vol op mijn buik gevallen, moest toen wel voor controle CTG en echo. Gelukkig niets aan de hand. Kans dat er echt wat is, is niet groot, maar voor alle zekerheid.....
Wat zei je verloskundige? Nog langs geweest voor controle? Hopelijk ben je iig een beetje van de schrik bekomen!
Ze zei dat zolang ik geen buikpijn heb, geen bloedverlies, geen krampen en de baby actief voel zoals altijd het waarschijnlijk goed zit. Mocht langskomen maar dan moest ik weer op de fiets en dat zag ik even niet zitten. Heb nu wel steeds een harde buik, even kijken hoe het morgen is en misschien 's ochtends even langs. Bedankt voor de reacties!
Hou het anders maar goed in de gaten,en anders geef je maar aan dat ze beter even naar jou toe kan komen. Bij een harde buik kan een warme kruik of douche helpen om te ontspannen.