Hoi meiden, Als jullie in m'n album kijken naar de foto van de ovu-testen wat denken jullie dan? Ben vrijdag begonnen en had een heel licht streepje, zaterdag een veel dikkere streep maar nog niet zo donker als de controlestreep en vandaag is het streepje weer een stuk lichter (weet dat het niet zo heel erg duidelijk is op de foto maar heb m'n best gedaan om t zo duidelijk mogelijk over te laten komen ) Denken jullie dat ik m'n LH-piek gemist heb maar dat ik er wel vanuit kan gaan dat m'n eisprong eraan zit te komen? Of zouden jullie nog even doortesten in mijn geval? Met de cyclus van 27 dgn die ik altijd had, had ik nu ongeveer wel m'n eisprong moeten hebben maar omdat vorige cyclus ineens 36 dgn was durf ik er nu niet automatisch vanuit te gaan... Meiden als jullie een blik zouden willen werpen, heeeeel graag! Alvast bedankt. En allemaal een fijn pinksterweekend nog! Liefs...
denk dat je 26e je ei hebt gehad hoor?of toch ongeveer,heb je donderdag,vrijdag of zaterdag geklust? dan zit je wel goed hoor
Hai Tearke, bedankt voor je reactie, hebben gistermiddag geklust, was er donderdag en vrijdag niet meer van gekomen. En als ik b.v. gisteravond m'n piek had zouden we vandaag ook nog een klus-sessie in kunnen lassen volgens mij Liefs.
Nou hij ziet er wel donkerder uit... ik ben zelf ook wat onzeker... ik heb nu al 2 dagen zo'n testje als jouw middelste. zal hem in mijn album plaatsen...
Hoi Jollie, Zijn idd donkere strepen die 2 op de foto, van wanneer zijn die? Van gister en vandaag? Ik zou ff afwachten dan wat ie morgen doet, maar ondertussen gewoon flink doorklussen Maar het is wel lastig idd, volgens mij kun je vrij makkelijk je piek missen, vooral in mijn geval omdat het bij mij van heel licht naar vrij donker en dan weer naar een stuk lichter gaat... Ik blijf nog wel even doortesten om te kijken wat ie gaat doen maar ik ga er eigenlijk vanuit dat ik vandaag of morgen m'n ei heb. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid in je ei! Liefs.
Testjes waren van eergister en gister.. ik ben benieuwd wat die van vandaag gaat doen... die van mij zijn nog niet donker genoeg voor een eisprong... dus ik moet nog ff geduld hebben en we klussen gewoon gezellig door. als je onzeker bent zou ik ook gewoon nog ff doortesten, wie weet vind je hem wel heel snel... jij ook succes!
@suzy denk dat je nog even door moet testen voor de zekerheid. Heb dit zelf ook gehad en hij was een paar dagen later toch nog donkerder....
Ik zou ook nog even doortesten ik heb het van de week ook gehad dat ik eerst wat donkerder teste en de dag erna lichter. Het kan als hij lichter is er ook aan liggen of je toch daarvoor nog naar het toilet bent geweest of wat meer hebt gedronken. Ik dacht namelijk ook dat ik hem gemist had maar hij was gisteren pas net zo donker als de controle streep. Suc6
meiden, hartstikke bedankt voor jullie reacties, ik ga zeker nog even doortesten.... en doorklussen natuurlijk
Ik test momenteel 2 keer per dag. 2 maanden geleden kreeg ik ook zo'n vage streep, maar toen heb ik hem blijkbaar gemist, omdat ik begin van de avond pas testte. Nu test ik om 12 uur en begin van de avond. Dat gaat stukken beter! Vorige maand dikke streep om 12 uur. En om 6 uur was het alweer een stuk onduidelijker.
zo te zien heb je gisteren dus een positieve test gehad, en heb je vandaag of morgen je eisprong meid...,. immers 1,5 dag na je positieve test , je LH piek (oftwel binnen 36-48 uur) is de eisprong..dusse niet gisteren maar vandaag of morgen ... je hebt gisteren geklust, dus zou je vanavond of morgen je eisprong hebben ben je mooi op tijd, vandaag er nog een ronde tegen aan gooien, kan natuurlijk ook..
Die van mij blijven trouwens hetzelfde, heb ik dan zoveel lh in mijn lichaam dus heb nu al 3 dagen dezelfde teststreepjes
het kan zijn dat 26 mei je LH piek was.. Het kan natuurlijk ook zijn dat je cyclus langer is dan je denkt en de LH piek nog moet komen of al eerder is geweest... mijn ovutesten worden veel donkerder en zo hoort het eigenlijk ook vlgs de gebruiksaanwijzing. (zie mijn album) Maar ik weet meerdere mensen die nooit een hele dkke streep krijgen. Let ook op andere signalen. BV":het zgn vruchtbare slijm.. je kunt ook je temperatuur gaan bijhouden. Succes! Gr, Blondie