Hoi hoiii, Gisteren moest ik eigenlijk ongesteld worden maar hij bleef uitlopen. Heb het normaal nooit. Had net een test van de kv gehaald alleen was mn urine heeel licht.( weet niet als het daar te maken heeft) maar Hij gaf negatief aan. Heb ook echt 1 week van te voren menstruatie pijn. Afentoe krampjes en nog steeds een beetje. Ben wel benieuwd. Kon niet wachten met testen maar moet ik het morgen ochtend weer proberen? Met ochtend urine.
Ik was ook altijd Op tijd ongesteld,Maar toen ik dacht zwanger te zijn werd ik 10 dagen later ongesteld. Dus het kan het je lichaam houd je soms voor de gek.
Als het je lukt zou ik wachten tot morgenochtend en dan opnieuw testen met ochtendurine. veel succes!
Ik zou een paar dagen wachten. Als je er erg mee bezig bent kan je lichaam je menstruatie uitstellen of je eisprong is later geweest (dit kan altijd gebeuren en voor alles is een eerste keer). Volgende keer zou ik voor ochtend urine gaan. Succes!
Het is altijd zo spannend om te wachten. Had vorige jaar in maart een miskraam gehad. Dus zou heel blij zijn als ik zwanger zou zijn majaa. Ik ga morgen ochtend dan maar weer even testen wie weet😳
Hi Hi ! Heb precies het zelfde op dit moment .. had het gister moeten worden .. vorige maand zat ik op een cyclus van 26 dagen dus was 2 dagen te vroeg ongesteld geworden ... en houd alles netjes bij meestal is het 27 of 28 dagen . Maar had dus gister ook een test gedaan wel pas in de middag .. maar deze was ook negatief ( kon niet wachten tot de volgende ochtend ) Nu had ik vannacht wel last van buikpijn dus dacht nu ik ben het wel geworden . Maar nog steeds niks . Ben nu aan het werk , en ben al zo vaak naar de toilet geweest maar nog steeds niks .. ( vannochtend niet getest had amper tijd en dacht misschien zet het toch nog wel door ) Maar m'n darmen borrelen wel etc . En m'n urine is echt super helder .. Ben echt heel benieuwd morgen of misschien kan ik me in houden tot dinsdag . Maar wat als deze ook negatief is .. ? Ben overigens nu al bijna 6 maand van de pil af . Dus lijkt me dat dat nu helemaal uit m'n lijf is toch ??
Wanneer was je eisprong en hoe heb je die gevonden? Kan best zijn dat je eisprong later was. Dan is je NOD dus ook later en ben je wellicht nog niet overtijd. En dan is alles dus nog mogelijk!