Dames, misschien kunnen jullie me helpen.... Net weer een ovutest gedaan.... Vrijdagavond liep hij op, daarna is er een licht streepje zaterdagochtend en nu sinds gisteravond weer donkerder, nu hetzelfde als gisteravond.... Is me ei geweest of moet hij nog komen? Normale cyclus is 29-28, zie ook in mijn handtekening....
Hier zit nog geen positieve tussen, ook niet bijna. Zie ik het goed dat je afgelopem dagen 2x per dag getest hebt? Dan kan je m namelijk niet gemist hebben. Zou gewoon doorgaan met testen, hopelijk snel een knaller!
Ik had overigens ook een cyclus van 26-28 dagen, had mn positieve test meestal pas rond dag 16 dus het is niet ongewoon dat je ei niet mooi 14 dagen voor je NOD springt. Heb je vorige rondes ook al ovutesten gedaan?
Gister nog getest.... Helaas geen streepje meer te zien..... Of deze testen reageren niet goed voor min of ik heb hem gemist?
Of hij is nog niet geweest. Gewoon doortesten Hij kan zomaar uit het niet ineens knallen. Een ovu test hoeft niet op te lopen. En als hij vandaag of morgen knalt dan heb je een lf van 10-11 dagen en dat is nog netjes hoor