De titel zegt denk ik al genoeg. Vandaag heb ik wat bruinverlies. En volgens het gemiddelde van mijn cyclussen zou nu mijn NOD 31 januari moeten zijn. En zou ik nu ongeveer 5 á 6 dpo moeten zijn. Dus de kans dat dit een innestelingsbloeding is, is erg aanwezig. Ik weet dat ik dan nog een paar dagen moet wachten voor een test wat kan laten zien. Maar hoeveel dagen is dit precies? Ik heb trouwens niet mijn eisprong bepaald dmv ovulatietesten of temperaturen. Dus ik ben me er heel erg bewust van dat ik niet perse 5 á 6 dpo hoef te zijn. Ook ben ik me er bewust van dat mijn cyclus raar kan doen. Alleen dit zou dan de eerste keer zijn in mijn hele leven. En dan ook gelijk een week vroeger. Terwijl ik normaal áltijd stipt ben. Ik kijk ook sowieso hoe het bruinverlies wel/niet doorzet. Dus daar hoef ik allemaal niks over te horen. Ik wil alleen weten wanneer ik een positieve test zou moeten hebben wanneer dit dus wel een innestelingsbloeding is.
Ik weet het niet precies maar over een dag of 4 zou je wat kunnen zien op de kruidvat testen. Ik duim voor je
Ik heb bij de derde de innesteling gevoeld. 3 dagen later lichte maar duidelijk positieve test. Hopelijk heb je gelijk en is het idd een innestelingsbloeding.
3 of 4 dagen na innestelbloed zou je al een licht streepje (geen tuurstreepje!) moeten zien op een zwangerschapstest. Je hebt het echter over een GEMIDDELDE van je cyclussen en daarmee zeg je eigenlijk niet 100% zeker te weten wanneer je eisprong was. De kans dat het een ovulatiebloeding was, is minstens net zo groot, zo niet zelfs groter aangezien innestelbloed vaker niet dan wel voorkomt. Innestelbloed is niet iets wat standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap. Ovulatiebloed kan voor, tijdens en na de eisprong optreden.
Ik ben inderdaad niet zeker van mijn eisprong. Dus alle andere opties hou ik ook in mijn achterhoofd. Vandaar dat ik ook wilde weten wanneer er wat op de test te zien zou moeten zijn als dit wel een innestelingsbloeding is. Want als ik dan -in dit geval dus na 3 dagen ongeveer- test en hij is negatief, dan weet ik ook dat ik mezelf niet gek moet maken.
Hoe zit dat eigenlijk dan met een innestelingsbloeding of ovulatiebloeding? Hoeveel bloed mag je verliezen? En welke kleur mag het zijn? Het wordt nu ook rood namelijk. En meer. Maar nog niet zoveel als ik normaal heb als ik ongesteld word.
Bruin bloed is oud bloed. Ik denk dus eerder dat dit van een eisprong is geweest (die een aantal dagen geleden geeft plaatsgevonden) en dus niet van een innesteling.
Ik heb bij deze zwangerschap waarschijnlijk ook een innestelingsbloeding gehad, dat was roodbruin en duurde een dag of 2, niet veel en nadat ik op 11 dpo positief had getest. Ik dacht dat het misging maar de vk zei dat het dus waarschijnlijk een innestelingsbloeding was. Zeker weten doe je het uiteraard nooit
Nee, ik ga zaterdag testen. Maar ik denk dat ik gewoon te vroeg ongesteld ben geworden. Want het lijkt daar nu qua hoeveelheid meer op dan wat anders. Alleen test ik zaterdag alsnog om het echt zeker te weten. En als dit een ongesteldheid is, dan ga ik de volgende ronde ook bezig met ovulatietests. Dan weet ik in ieder geval wanneer mijn eisprong ongeveer geweest moet zijn.
Ik had bij mijn dochter een beetje roze verlies. 2 dagen daarna een twijfeltest en de dag daarna een duidelijke positieve test. En dat liep daarna elke dag netjes op. Op NOD CB test 1-2 weken. Na NOD niet meer getest.
Ik hoop dat ik dat geluk ook heb. Maar bij mij is het inmiddels al twee dagen rood en ook best veel. Dus ik denk dat ik gewoon pech heb.
Bij mijn tweede had ik 3-4 dagen voor mijn nod wat roze/rood verlies zonder krampen. Dat was volgens de vk een typische innestelingsbloeding.
Ja, heb vandaag getest. En helaas negatief. Maargoed, dan weet ik dat ook weer. Had nu positief moeten testen als het een innestelingsbloeding was toch?
Volgens mij kan het nog alle kanten op als je nog voor je NOD zit. Je bent nu 10/11 dpo toch? Heb je nog bloedverlies?
Nou, de benaming bloedverlies mag het niet meer hebben. Eerder bruin gekleurde afscheiding. En ergens in mijn hoofd weet ik ook wel dat het nog alle kanten op kan. Maar toch hou ik dit liever in mijn hoofd dan als een ongesteldheid. Dan kan het alleen nog maar beter uitpakken.